جایگزین مسیر

مصاحبه‌ی فن خال پس از بازی: در گلزنی مشکل داریم

by | آذر , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد:  منچستریونایتد در بازی امشب خودش در برابر وستهم توانست ۲۰ شوت به سمت دروازه ی چکش ها بزند ولی هیچکدوم از این شوت ها راهی به چارچوب پیدا نکردند و بازی ۰-۰ به پایان رسید.  فن خال در مصاحبه ی پس از بازی اعلام کرد که علی رغم اینکه تیم خوب بازی کرد ولی هنوز در گلزنی مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

من فکر میکنم که بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و فقط باید گل زدن را آغاز کنیم. ما باید از موقعیت هایی که ایجاد کردیم استفاده میکردیم. شما باید گل بزنید وگرنه برنده نخواهید شد. این خیلی اذیت کننده است . بازیکنان نیز چنین حسی دارند.  شما میتوانید هر روز روی شوت زدن تمرین کنید و ما روی این داریم کار میکنیم. ما بازیکنان را برای گلزنی تمرین میدهیم ولی شما باید خوش شانس هم باشید. مهمترین چیز این است که ما موقعیت گل ایجاد کردیم و بر بازی سوار بودیم. ما موقعیت ها را ساختیم ولی فراموش کردیم که گلزنی باید بکنیم.

هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پایان بازی به نشانه ی اعتراض از نحوه ی بازی تیم سوت زدند و فن خال اعلام کرد که این حس هواداران را درک میکند و اعلام کرد که گلزنی بازیکنان به زودی آغاز خواهد شد. وقتی درباره ی سوت های هواداران از فن خال سوال شد که آیا حس هواداران را درک میکند یا خیر وی گفت:

بله و خیر. چون ما تا انتها تلاش کردیم و جنگیدیم. امروز روحیه ی تیمی و جنگدگی خوبی در زمین نشان دادیم. ما خیلی موقعیت ایحاد کردیم و شما تنها وقتی این کار را میتوانید انجام دهید که تهاجمی بازی کند. ما بیشتر از حریف حمله کردیم ولی آنها بیشتر دفاع میکردند و در ۴۰ متری دروازه ی خودشان حضور داشتند. این همیشه سخت است. ما شانس های زیادی را ایجاد کردیم و باید در این موقعیت ها گلزنی میکردیم که نتوانستیم. این مشکل ما در چند بازی اخبر بوده است.

منچستریونایتد و بازیکنان فردا را استراحت خواهند کرد و پس فردا به سمت آلمان پرواز خواهند کرد تا در لیگ قهرمانان در برابر ولفسبورگ قرار گیرند. فن خال امیدوار است که مشکلات گلزنی در این بازی حل شوند.

ما باید ولفسبورگ را ببریم. ما باید در برابر ولفسبورگ گلزنی کنیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان باقی بمانیم.

۰ Comments