جایگزین مسیر

مصاحبه‌ی لوییز فن خال پس از چهارمین شکست متوالی شیاطین سرخ

by | دی , ۵ , ۱۳۹۴

مصاحبه‌ی لوییز فن خال پس از چهارمین شکست متوالی شیاطین سرخ- پایگاه هواداران منچستریونایتد:

با شکست منچستریونایتد در برابر استوک سیتی وضعیت لوییز فن خال در این تیم بدتر از پیش شد. استوک سیتی توانست در یک بازی نسبتا ساده با نتیجه ی ۲-۰ یونایتد را شکست دهد.

لوییز فن خال در حال حاضر در ۷ بازی نتوانسته برد را برای هواداران شیاطین سرخ به ارمغان بیاورد. در این بین یونایتد در ۴ بازی گذشته خودش همه را واگذار کرده و از لیگ قهرمانان نیز حذف شده است. فن خال در کنفرانس پیش از بازی خودش با عصبانیت و پس از مطرح شدن سوالاتی درباره ی آینده ی او در یونایتدکنفرانس را ترک کرد. حال فن خال با سوالات بیشتری روبه رو خواهد شد. منچستریونایتد با این نتیجه به رده ی ۶ جدول سقوط کرده است و روز دوشنبه نیز باید با تیم چلسی در الدترافورد بازی کند.

گل اول استوک سیتی روی اشتباه ممفیس دیپای در دقیقه ۱۹ زده شد و در دقیقه ی ۲۶ بود که آرناتوویچ با یک شوت سرکش دروازه ی دخیا را بار دیگر باز کرد تا تیر خلاص منچستریونایتد را زده باشد. در این بازی وین رونی از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و در ابتدای نیمه ی دوم به جای ممفیس به زمین وارد شد. رونی توانست چند موقعیت برای فلینی ایجاد کند و فلینی نیز یکی از بهترین موقعیت های بازی را از دست داد تا یونایتد بدون گل زده ورزشگاه بریتانیا را ترک کند.

لوییز فن خال در مصاحبه ی پس از بازی گفت:

حالا پس از ۴مین شکست متوالی همه چیز سخت تر شده است. همه به من چشم دوخته اند و من باید با این وضعیت کنار بیایم ولی اول از همه بازیکنان باید با این موضوع کنار بیایند. پیام من برای رسانه های این بود که چیزهایی که قطعی نیستند و شایعه هستند را منتشر نکنند.

وقتی از وی درباره ی ترک یونایتد سوال شد وی پاسخ داد

این یک مسیله دیگر است و باید ببینیم چه میشود. ایده ی من این بود که ما میرویم که فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم ولی گل اول بدی را دریافت کردیم. در آن لحظه دریافت این گل بسیار بد بود برای ما و پس از آن یک گل دیگر دریافت کردیم. من در بین دو نیمه با بازیکنن صحبت کردم  و توانستیم نیمه ی دوم بهتری را بازی کنیم و ما یکی دو شانس هم ایجاد کردیم که باید گل میزدیم. ما میخواستیم که به بازی برگردیم و بازیکنان هم بهتر عمل کردند ولی به نظر من ما جرات بازی کردن را نداریم. این تحلیل من از بازی است

۰ Comments