جایگزین مسیر

مصاحبه سایت رسمـــی باشگاه با فدریکو ماکـــدا

by | بهمن , ۵ , ۱۳۹۱

MUTV این بار با مهاجم ایتالیایی یونایتد مصاحبه ای انجام داده…

فدریکو ماکدا

سن:21

محل تولد: رم

پست: مهاجم

اولین باری که به یک توپ ضربه زدی…

فکرمیکنم که هفت سالم بود،پدرم من را به یک باشگاه فوتبال برد و من آنجا شروع کردم به بازی کردن.

امضای قرارداد با یونایتد…

من به سرعت شروع کردم و نمیتوانستم باور کنم چون که فکر میکردم شایعه هست.بنابراین من شروع به بازی برای تیمم کردم و بعد استعدادیاب ها از منچستریونایتد مرا فرا خواندند و آن زمان من فهمیدم که این واقعیت دارد.

الگوی فوتبالی…

مارکو ون باستن،مهاجم میلان.وقتی من جوان بودم پدرم همیشه کلیپ هایی از بازی او به من نشان میداد.بنابراین او الگوی من بود.از نظر من او بهترین مهاجم تاریخ است.

نقاط قوت…

خب،فکر میکنم که من یک بازیکن قدرتی و تکنیکی هستم.من میتوانم مثل یک مهاجم و شوت زن گلزنی کنم به نظرم این نقطه قوت من در فوتبال است.

بهترین لحظه فوتبالی…

قطعا روز اولین بازیم برای یونایتد.برایم فوق العاده بود.یک هفته قبل از آن رییس به من گفته بود که من شانس نشستن روی نیمکت را دارم.البته که من جوان و خوشحال بودم اما این را باور نکردم.من گفتم من نمیتوانم روی نیمکت باشم اما نمیدانم کی مصدوم و یا محروم بود.من یک بازی برای رزروها انجام دادم و سه گل به ثمر رساندم و آن یکشنبه من روی نیمکت قرار گرفتم.من فکر نمیکردم که آن روز بتوانم به زمین بروم چون که فکر میکردم من فقط در غیاب بازیکنانی که مصدوم یا محروم بودند،نیمکت تیم را پر کرده بودم.بعد رییس من را صدا زد و من باور نمیکردم.من وارد زمین شدم و آن اتفاقات افتاد…

آرزوهای دوران بازی…

قطعا من میخواهم به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شوم.این رویای من است  و هیچکس نمی تواند جلوی من را بگیرد.من میخواهم افتخارات فراوانی در فوتبال به دست بیاورم هرچند که میدانم آسان نخواهد بود.

چه چیز در مورد فوتبال را خیلی دوست داری ؟

هواداران.جو موجود در ورزشگاه در بازی های بزرگ.من همچنین تمرین با هم تیمی ها را خیلی دوست دارم.ما همیشه در رختکن مشغول خنده هستیم و این عالی است.

۰ Comments