جایگزین مسیر

مصاحبه – رابین ون پرسی هنوز راضی‌ نیست

by | مهر , ۱۲ , ۱۳۹۱

رابین ون پرسی از زمانی‌ که به منچستر یونایتد پیوسته است به طور تفریحی(!) برای تیم گل زده است اما قاتل هلندی دوست دارد حملات بیشتری برای هم تیمی‌هایش راه اندازی کند.

خرید تابستانی یونایتد با ۲ گلش به کلوژ حکم قتل تیم رومانیایی را صادر کرد و توانست هفتمین گل در هشتمین  حضورش را به ثمر برساند. با این حال او احساس می‌کند هنوز برای عادت کردن به زندگی‌ در الدترافورد زمان نیاز است.

” فکر می‌کنم در حال پیمودن راه هستم. دوست دارم پاس گل‌های بیشتری بدهم. تا به حال ۷ گل به ثمر رسانده‌ام اما برای من که گل‌های زیادی زده‌ام مقدار ناچیزی است. البته که بردن تیم مهم است اما من دوست دارم پاس گل‌های بیشتری بدهم ، تا به حال یک پاس گل داده‌ام پس می‌خواهم اندکی‌ پیشرفت کنم. من به خوبی‌ در حال پیمودن مسیر هستم و می‌توانم این کار را انجام دهم.”

ون پرسی که در شکست مقابل تاتنهام به شینجی کاگاوا پاس گل داده بود از پاس گلی که رونی در مقابل کلوژ به وی داد احساس رضایتمندی می‌کند. در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین گل وی برای یونیاتد بود گفت :

“من دوباره به دنبال چنین موقعیتی می‌گردم ، وقتی‌ چنین موقعیتی پیش میاید احساس خوبی‌ به شما دست می‌‌دهد. همه چیز با یه پاس خوب شروع شد و من از وین به خاطر آن تشکر می‌کنم چرا که بازیکنان کمی‌ هستند که با این کیفیت می توانند پاس ارسال کنند. قبل از گل همه چیز به خوبی‌ ساخته و پرداخته شد ، زمانی‌ که توپ به وین رسید من مطمئن بودم که او شرایط را می بیند و او در واقع دقیقا همان‌جور که می‌خواستم توپ را به من رساند ، بنابر این یک اعتبار دیگر برای وین به خاطر پاس خوبش . فکر می کنم این اولین باری است که ما باهم بازی‌ را شروع کردیم و از این موضوع بسیار خوشحالیم ، اما همهٔ ما باهم هستیم . چیچاریتو امروز بسیار خوب بازی کرد. ما دنی [ ولبک ] را داریم و همه باهم این مأموریت را انجام میدهیم.

۰ Comments