جایگزین مسیر

مصاحبه تند مورینیو پس از پیروزی در جام حذفی

by | اسفند , ۲۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد: خوزه مورینیو پس از پیروزی در مقابل برایتون در مصاحبه خود به انتقاد از بازیکنان و بازی تیم خود پرداخت.

شیاطین سرخ توانستند در شب سرد الدترافورد حریف خود برایتون را با 2 گل روملو لوکاکو و نمانیا ماتیچ شکست دهد ، ولی به نظر می رسید ژوزه مورینیو چندان از بازی تیم خود راضی نبوده است.
مورینیو در مصاحبه خود گفت:

نه من بازی را دوست نداشتم. فکر میکنم لیاقت پیروزی را داشتیم ولی بازی در اکثر اوقات تحت کنترل بود.طوری که من میخواستم بازی نکردیم.به جز چندین بازیکن ، از بازیکنان تیم واکنشی ندیدم.
وقتی شما تیمی 11 نفره دارید ولی حتی 6 نفر آن هاهم خوب بازی نمی کنند یا نمی خواهند بازی کنند ، وقتی که من 2 روز را صرف آمادگی فوری بازیکنان کرده ام و میبینم بازیکنان هجومی تیم خودشان رو پشت مدافعان مخفی میکنند من باید احساس نا امیدی کنم.
بزرگترین نا امیدی من این است که سخت در تمرینات کار میکنم و سپس در زمین چیزی خلاف با آن را میبینم.من تیم را طوری آماده کردم که بازیکنان هجومی با تلاش بیشتری به سراغ توپ بروند و چنین نشد.

مورینیو در مورد تعویض لوک شاو گفت:

چون میخواستم بهتر دفاع کنیم [شاو را تعویض کردم] ، خواستار شخصیت بیشتری در تیم بودم چون بارها احساس که ماتیچ جزیره ای است که توسط عدم شخصیت ، عدم کلاس و اشتیاق احاطه شده است.دلایل من این بود که ما در تمرینات روی این کار میکنیم که حرکات مدافعان کناری هجومی باشد ولی من چنین چیزی را امروز ندیدم. تعویض کردن او برای این بود که سعی به عوض کردن بازی هجومی ـمان داشتم.حداقل والنسیا توانایی دفاع کردن را داشت.

وی همچنین در مورد عملکرد اسکات مک تامینی گفت:

او امروز پاس های اشتباه بیشتری از تمام بازی های گذشته اش روی هم داشت ولی شما می توانید ببینید که او یک بازیکن برای منچستریونایتد می باشد.چنین بازیکنی ، بازیکنی است که شخصیت این را دارد وقتی که بد بازی می کند هم بتواند در تیم همکاری و مشارکت داشته باشد.اسکات امروز بدترین بازی اش را تحت نظر من انجام داد ولی نشان داد که که قطعا یک بازیکن برای منچستریونایتد است.او با جبران کردن اشتباهاتش و انجام دادن اساس کار خود شخصیت بزرگی از خود نشان داد. من دیدم که دیگر بازیکنان از بازی کردن می ترسیدند.من بیشتر از این نمیتوانم چیزی بگویم ، این یک مسئله شخصیتی می باشد ، به اعتماد و کلاس آن ها مرتبط است.

آقای خاص در ادامه مصاحبه خود گفت:

از این خوشحالم که دوباره به ومبلی می رویم. ما به شخصیت بیشتری نیاز داریم.ماتیچ با اختلاف بهترین بازیکن تیم بود.من خیلی از بازیکنان را دیدم که ترس داشتند.بعضی از بازیکنان ما نیاز دارند که رشد کنند.
آیا همه بازیکنان می خواهند بازی کنند؟بعد از چیزی که امروز دیدم از این مورد مطمئن نیستم.فکر میکنم بعضی از آن ها ترجیح میدادند امروز رو نیمکت باشند.من ترجیح میدهم از بازیکنان خوب اسم ببرم.ماتیچ جزیره ای از شخصیت و کیفیت بود و تنها بازیکنی بود که به شکست روز سه شنبه واکنش نشون داد.

وقتی خورشید در فوتبال در حال درخشیدن است همه چیز به خوبی پیش می رود و همه میخواهند بازی کنند.زمانی که تاریک و سرد می شود و نتایج بد می باشند ، همه شخصیت این را ندارند که بازی کنند.من واقعا از نتیجه راضی و کنترلمان بر بازی راضی هستم ولی ما خوب بازی نکردیم.

مورینیو در مورد ریسک از دست دادن بازیکنان :

بله چنین ریسکی وجود دارد ولی من چه چیزی برای از دست دادن دارم؟ آن ها باید یاد بگیرند چطور تحت فشار بازی کنند. لباس قرمز منچستریونایتد لباس سنگینی می باشد و آن پسر[اسکات مک تامینی] در بدترین عملکردش ترسی برای بر تن کردن آن نداشت.من احساس کردم بعضی بازیکنان از پوشیدن لباس راحت نبودند و طوری من نگاه میکردند که می گفتند “قربان لطفا مرا بیرون بیاورید” ، پس من چه چیزی برای از دست دادن با این بازیکنان دارم؟

۰ Comments