جایگزین مسیر

مصاحبه فرگی بعد از بازی

by | مهر , ۲ , ۱۳۹۱

برد 2-1 مقابل لیورپول بزرگترین پیروزی در این رقابت سنتی نبود اما سر الکس امیدوار است که این نتیجه کمک زیادی به سفر های آتی یونایتد به مرسیساید کند.

در سال های اخیر رکورد مرسیسایدی ها در خانه کمی برای یونایتد مشکل ایجاد کرده ، اما سرالکس این برد (اولین برد در 5 سال اخیر) را یک امتیاز ویژه برای پیروزی های بعدی در زمین لیورپول میداند .

سرالکس به MUTV گفت : در 4 سال اخیر ما اینجا خوب بازی نکرده بودیم،اما امروز حداقل نتیجه گرفتیم.خوشبختانه این یک برد حیاتی برای ما است چراکه اگر شما به سال های اخیر بازگردید ، ما همیشه اینجا خوب بازی کرده بودیم(اما نتیجه نگرفتیم).

فکر میکنم حدود پنج، شش و یا هفت پشت سر هم بود که ما اینجا بسیار خوب بازی میکردیم اما نتیجه دلخواه را نمی گرفتیم.قبل از اینکه ما این روند را داشته باشیم ، آنها در دهه هشتاد دوره ای داشتند که مقابل ما نتیجه میگرفتند،پس حالا شاید این نوبت ما باشد که شروع میشود.

به زمان حال برمیگردیم ، جایی که سرالکس اذعان دارد که تیمش در این پیروزی بازی بهتری نسبت به لیورپول ارائه نداد و بعد از اخراج بازیکن حریف آنها فقط از برتری عددی استفاده کردند.

فرگی گفت :صادقانه بگویم ، فکر میکنم که ما ضعیف بودیم.فکر میکنم که در 4 سال گذشته ما به جمعیت اجازه میدادیم که آنها بر ما کمی چیره شوند.آنها حمایت بسیاری از تیمشان میکنند و لیورپول نیمه اول حاکم میدان بود.

نیمه دوم آنها شروع خیلی خوبی داشتند .درحالی که ده نفره بودند ، این(گل اول بازی) یک امتیاز ویژه برای آنها بود و چیزی بود که میتوانستند به آن متکی باشند.اما در این مورد از بازیکنان قدردانی میکنم.در نیمه دوم ما خیلی خیلی بهتر بازی کردیم ولی ما در مقابل یک تیم ده نفره بودیم.فکر میکنم که تجربه اسکولز،گیگز و کریک کار مار را خیلی راحت کرد.

کارت قرمزی که شلوی دریافت کرد یک واکنش خشمگین را از این هافبک، هم تیمی هایش و هواداران لیورپول به دنبال داشت.اما سرالکس در صحبت هایش این کار را بیهوده دانست .

سرالکس گفت : فکر میکنم که این یک اخراج مسلم بود و در این باره هیچ شکی ندارم.من صحنه را مجددا دیدم . تکل خیلی بدی بود.جانی ایوانز برای توپ رفت و جدال را برد و در این هیچ شکی نیست،اما شلوی هیچ شانسی برای بردن توپ نداشت و ممکن بود یک مصدومیت بد را به جانی تحمیل کند.او (جانی) خیلی خوش شانس بود.

او(شلوی) آمد و من را سرزنش کرد. چرا نه ؟ چرا به خودش در آینه نگاه نمیکند و یک نفر دیگر را سرزنش میکند ؟من فکر میکنم که این پسر جوان است و اگر دوباره به این صحنه نگاه کند ، او حماقت را در آن تکل خواهد دید.او ممکن است عذر خواهی کند و شاید هم نه !(شلوی بعد از بازی در توییتر از سرالکس فرگسن عذر خواهی کرد).

برخلاف این اخراج ، گل استیون جراررد نیاز بود تا یونایتد به بازی برگردد و رییس هم از گل تساوی بخش رافایل تمجید بسیاری داشت و همچنین از رابین ون پرسی به خاطر گل کردن آن پنالتی حساس و نفس گیر تمجید کرد.

او گفت :گل رافایل ما را از باطلاق بیرون کشید،یک گل دیدنی بود.یک قسمت زیبا از فوتبال و آن گل ما را در موقعیتی قرار داد که دیگر ما نیاز به دستپاچگی نداشتیم و بازی خودمان را در ادامه انجام دادیم.

این برای او (ونپرسی) آسان نبود،اما او ضربه را خیلی خوب زد.دقیقا جایی که من پیش بینی میکردم او این پنالتی ها را میزند.زمانی هم که او در آرسنال بود ، او آنها را به وجد می آورد.پپ رینا تلاش خوبی داشت،او دستش به توپ خورد اما ضرب بالای شوت گل را تضمین کرده بود.

۰ Comments