جایگزین مسیر

فن خال: می توانستیم بازی را ببریم

by | بهمن , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هوارداران منچستریونایتد در ایران.لوییز فن خال معتقد است تیمش فرصت طلایی رسیدن به سیتی را از دست داده است

فن خال از اینکه تیمش توانسته است بعد از یک نیمه اول ضعیف به بازی برگردد خوشحال است اما افسوس موقعیت از دست رفته را می خورد.

فن خال در مصاحبه بعد از بازی خود گفت:

“فکر میکنم که نیمه اول خیلی بد بودیم. وستهام خیلی بهتر از ما بازی میکرد. آنها از از تمام  توپ های دوم استفاده میکردند اما وقتی که ما توپ را در اختیار داشتیم به راحتی آن را از دست میدادیم و پرس زیادی هم روی حریف انجام نمیدادیم. بنابراین بسیار ضعیف بازی کردیم.

دربین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید جرات داشته باشیم تا بازی خود را انجام دهیم و در نیمه دوم همین طور هم شد.اما زمان زیادی را از دست دادیم تا به گل برسیم.ما در نیمه دوم بعد از سه دقیقه گل خوردیم. اما بعد از آن تیم من از خود روحیه خوبی نشان داد و فوتبال جذابی ارائه داد.ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. ما سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

نظر من این است که ما حتی می توانستیم پیروز شویم. نمی توانم بگویم که از نتیجه خوشحالم زیرا که در نیمه اول بسیار ضعیف بودیم.

ما می توانیم خیلی بهتر باشیم و این را در نیمه دوم نشان دادیم. وستهام در نیمه اول سه موقعیت گل داشت اما در نیمه دوم فقط یک شوت یا ضربه سر و این ما بودیم که در این نیمه موقعیت های گل زیادی ایجاد کردیم. من راضی نیستم بلکه بیشتر عصبانی ام زیرا در نیمه اول مثل نیمه دوم بازی نکردیم.

ما از قبل می دانستیم که وستهام از توپ های بلند استفاده می کند و مدافعین باید با سر توپ را دور کنند. جونز و روخو توپ ها را دفع میکردند اما شما باید توپ های دوم را نیز دور کنید ولی این توپ ها همیشه به سانگ و نوبل می رسید زیرا آنها در موقعیت بهتری قرار داشتند.

فکر نمیکنم که وستهام فشار زیادی به ما وارد کرده باشد ولی این ما بودیم که به راحتی بازی را از دست دادیم.

این بازی موقعیت خوبی بود که از دست رفت. ما می دانستیم که سیتی امتیاز از دست داده است و این موقعیت خوبی بود تا فاصله خود را با آنها کم کنیم اما این موقعیت را از دست دادیم.”

فن خال درباره تعویض فلینی گفت:

“من بازی های زیاید فلینی را در دقایق پایانی به بازی آورده ام. این چیز جدیدی نیست. وستهام باید آن را می دانست. ما با اون قدرت بیشتری داریم.با وجود یانوزای و دیماریا ما بازیکنان خلاق بیشتری داریم به خاطر همین است که ما توپ های دوم را بدست نمی آوردیم. من همیشه باید بازیکنانی مانند فلینی را در ترکیب قرار دهم.”

فن خال درباره اخراج شاو گفت:

” شاو حتی او را لمس نکرد این اتفاق درست جلو چشم من افتاد. بازیکن حریف خودش را به زمین انداخت.در حقیقت حرکت شاو هوشمندانه نبود. گرچه او بازیکن حریف را لمس نکرد اما قصدش باعث شد که داور به او کارت زرد بدهد”

۰ Comments