جایگزین مسیر

مصاحبه فن خال پس از تساوی با نیوکاسل : باید ۶ گل میزدیم

by | دی , ۲۲ , ۱۳۹۴

مصاحبه فن خال پس از تساوی با نیوکاسل : باید ۶ گل میزدیم

پایگاه هواداران منچستریونایتد – یونایتد در یک بازی نفسگیر در حالیکه فاصله زیادی با کسب پیروزی نداشت دقیقه ۹۰ به یک تساوی ۳-۳ مقابل نیوکاسل رضایت داد. لوییس فن خال معتقد است بازیکنانش باید در این دیدار ۶ گل به ثمر میرساندند.

فن خال در مصاحبه پس از بازی به BBC گفت:

ما این نتیجه را به حریف تقدیم کردیم. این را به بازیکنانم هم گفتم.

داور بخاطر هیچی یک پنالتی گرفت. فکر میکنم این یک درگیری بود و شما نمیتوانید تصمیم بگیرید که کدام بازیکن در این درگیری مقصرتر بوده است و خطای او را اعلام کنید! اما این {پنالتی} را هم ما به تیم حریف تقدیم کردیم.

میتوانستیم براحتی ۶ گل در این دیدار بزنیم اما نزدیم. اگر این کار را میکردیم سومین پیروزی متوالی مان را از آغاز سال جدید بدست می آوردیم و سپس به مصاف لیورپول میرفتیم.

خلق موقعیت به تنهایی زیاد جالب نیست. من همیشه در کنفرانس خبری این را گفته ام شما برای پیروزی فقط باید یک گل بیشتر از حریف به ثمر برسانید.

همچنین فن خال در کنفرانس خبری پس از بازی هم این حرفهایش را تکرار کرد و گفت :

ما آن {تساوی} را تقدیم حریف کردیم. باید خیلی زودتر کار را تمام میکردیم. بازیکنان باید موقعیت ها را تبدیل به گل کنند هرچند این کار همیشه سخت است. رونی هم در نیمه اول یک شانس گلزنی خیلی خوب داشت که از دست داد. ما میتوانستیم ۶ گل در این بازی بزنیم. بنابرین با این وجود از دست دادن ۲ امتیاز بسیار، بسیار ناراحت کننده است و همه میدانند که این تقصیر خودمان بود نه داور یا حریف. خودمان این بلا را سر خودمان آوردیم.

نظر فن خال در مورد داوری:

داور هم یک پنالتی گرفت که فکر میکنم فقط یک دوئل بود من ویدیو این صحنه را دیدم و مشخص بود که میتروویچ با دستش سر اسمالینگ را فشار میداد زمانیکه هر دو نفر اینگونه درحال درگیری هستند شما نمیتواند تصمیم بگیرید کدام بیشتر مقصر بوده است و خطای او را اعلام کنید! اما داور دلیل از دست رفتن پیروزی مان نبود خودمان دلیل آن بودیم.

فن خال در پاسخ به این سوال که آیا این عملکرد هجومی خوب یونایتد میتواند منتقدان را ساکت کند گفت:

من با آنالیز خیلی از افراد موافق نیستم، زیرا ما همیشه هجومی بازی میکنیم حتی خارج از خانه. اما من باید با این انتقادات زندگی کنم و با آنها کنار بیایم، بازیکنانم هم همینطور.

Ψ

۰ Comments