جایگزین مسیر

مصاحبه مطبوعاتی مربی هال سیتی

by | آذر , ۸ , ۱۳۹۳

استیو بروس

استیو بروس – سرمربی هال سیتی

سرمربی هال سیتی ” استیو بروس ” فکر میکند که یک نتیجه ی خوب طلب دارد در این هفته در بازی مقابل تیم سابقش منچستر یونایتد , در حالیکه تیم او چند بازی سخت پیش رو دارد .

استیو بروس که در پست مربیگری هیچوقت نتوانسته تیم سابقش را شکست دهد . نا امید است که امیدوار است که فرم بد تیمش در سفر به منچستر در شنبه به پایان برسد.

هال سیتی فقط موفق به کسب 2 پیروزی از ابتدای فصل شده است و هر 3 بازی اخیر خود را واگذار کرده.

بروس که 9 سال برای منچستر به عنوان یک مدافع تنومند به میدان رفت به خبر نگاران گفت : من همیشه از آمدن به اینجا لذت میبرم. فکر میکنم یک نتیجه طلب دارم . خیلی وقت است که تلاش میکنم ولی هیچوقت موفق به شکست آنها نشدم . چند تا مساوی گرفتم اما همه اش همین است.

بروس از بازیکنانش خواست تا از این سفر به یونایتد به عنوان یک انگیزه برای عوض کردن بختشان استفاده کنند.

او گفت : من از تک تک بازیکنانم میخواهم تا در سطحی بازی کنند که برای منچستر مشکل ایجاد کند و در یک روز تعطیل اذیتشان کند. اشکالا زیادی نداریم , فقط باید تلاش کنیم.

اضافه کرد:

“ما یک سری بازی سخت پیش رو داریم همانطور که میدانستیم. و حالا داریم به یکی از قسمت های حیاتی فصل برای ما میرسیم. از شروع دسامبر ما تقریبا 7 بازی در پیش داریم به صورت فشرده و در زمان کوتاه , پس بیاید امیدوار باشیم که میتونیم تغییر کنیم.”

بعد از سفر به الدترافورد  ,  چهار شنبه هال سیتی با اورتون , سپس در شنبه ی بعدی میزبان وسن برومویچ , بعد سفر میکند به چلسی و سپس در 20 دسامبر با سوانسی بازی دارند.

یونایتد هم یک امتحان را تحمل میکرد در شروع فصل با مربی جدید , اما بعد از 2 برد پیاپی اخیر به  تیم بالای جدول رسیدند و استیو بروس به تمجید از لوییس فن خال پرداخت برای روش مدیریت او در بحران مصدومان.

همینطور گفت که:

” آنها سینه خیز در حال جا انداختن خود در لیگ هستند , و حالا چهارم هستند. آنها مصدومیت های باورنکردنی داشتند که به خوبی با آن کنار آمده اند.” سپس پرسید : ” آیا فن خال موفق شده که 11 نفر اصلی خود را تا بحال بازی دهد ؟ ”

” آن ها با مصدومیت سرنگون شده اند مخصوصا از نظر دفاعی . مارکوس روخو و جانی اوانز از مهمترین ها . چه شما منچستر یونایتد باشید چه هال سیتی بازیکنان بزرگتان را کاملا آماده نیاز دارید. به نظر من شما نمیتوانید درباره ی چیزی قضاوت کنید تا قویترین تیمتان را به صورت آماده در اختیار نداشته باشید.” ( حرف حق و زد ها 😀  )

به نظر میرسد هافبک تیم هال سیتی ” محمد دیامه ”  بعد از ازدست دادن بازی با اسپرز به خاطر مشکلات زانویش , حال بازگشته اما هال سیتی ” ابل هرناندز ” را در اختیار نخواهد داشت بعد از بازگشت او به اروگوئه به دلیل دلایل خانوادگی.

بروس اضافه کرد:

” یک غایب داریم و او هرناندز است , او رفته تا بچه اش را از اروگوئه بیاورد و بازی شنبه و شاید چهار شنبه را از دست بدهد.”

۰ Comments