جایگزین مسیر

مصاحبه پس از بازی فن خال: تابستان شلوغی در پیش داریم

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد با تساوی صفر بر صفر مقابل هال سیتی فصل را به پایان رساند اکنون آخرین مصاحبه پس از بازی فن خال در این فصل را مرور میکنیم.

آیا فشار بازی مقابل هال سیتی زیاد بود ؟

فکر میکنم شما بخوبی دیدید که این یک جو خاص بود. من تا حالا ندیده بودم که طرفداران یک تیم در حال سقوط اینگونه تا آخرین دقیقه از تیمشان حمایت کنند. هواداران و بازیکنان آنها بسیار باانگیزه بودند این برای ما سخت بود که بتوانیم با انگیزه ای همانند آنها بازی کنیم. آنها برای بقا می جنگیدند ولی ما با این آرزو که فصل را به شکل مناسبی به پایان برسانیم می جنگیدیم. این سخت بود ولی همانطور که دیدید با این وجود توانستیم یک کلین شیت  دیگر بدست بیاوریم و این بار توسط یک دروازه بان دیگر. فکر میکنم روی هم رفته بازی مهمی برای ما نبود چون نیوکاسل هم بازیش را برده بود ولی هر کسی به وظیفه ورزشی اش بدرستی عمل کرده است.

شما ویکتور والدز را از دوران حضور در بارسلونا میشناسید بنابرین احتمالا سیوهای او برای شما تعجب آور نبود ؟

نه او بسیار تیز و فرز است. والدز درون دروازه بسیار خوب است. انگار این بازی برگزار شده بود برای او {خنده}. اما نیمه اول او توپی را از دست داد که تبدیل به گل شد ولی شانس آورد که آن گل آفساید بود.

آیا نظری در مورد کارت قرمز فلینی دارید ؟

من نتوانستم از روی نیمکت صحنه را ببینم. ولی فکر میکنم کارت قرمز درست بود چون هفت دقیقه طول کشید تا بازیکن حریف بتواند از جایش بلند شود! هرچند او بعد از آن به بازی ادامه داد و آنطور که همه فکر میکردند وضعیتش بد نبود. ولی این کار احمقانه ای از سوی فلینی بود زیرا او فصل بعد را با محرومیت شروع خواهد کرد. این بسیار برای یک بازیکن بد است و همینطور بد برای سرمربی و تیم ولی بیشتر از همه برای خود فلینی بد است که این فصل را هم از سکوها شروع کرده بود.

چه اتفاقی برای دیماریا افتاد ؟

دقیق نمیتوانم بگویم ولی فکر میکنم او از ناحیه همسترینگ احساس درد میکرد به همین دلیل نمیخواست ریسک کند و به بازی ادامه دهد. این کارش هوشمندانه بود ولی فکر نمیکنم مصدومیتش چندان سنگین باشد باید صبر کنیم و ببینیم.

شما اکنون به تعطیلات میروید آیا فکر میکنید تعطیلات شلوغی در پیش داشته باشید و باشگاه شاهد ورودی ها و خروجی های زیادی باشد ؟

بله حتما. من به تعطیلات میروم ولی هر روز با اد وودوارد در ارتباط خواهم بود درحالیکه او هم در حال مذاکرات با بازیکنان خواهد بود. الان میدانیم چه بازیکنانی باید از تیم بروند و چه بازیکنانی را میخواهیم بخریم ولی این یک پروسه است پس شما از الان نمیدانید چه میشود. این چیزها به مسائل مختلفی بستگی دارد به بازیکن مورد نظر به باشگاهش و البته به منچستریونایتد. مطمئناً تابستان شلوغی در پیش خواهد بود {خنده}.

۰ Comments