جایگزین مسیر

مصاحبه پس از بازی گیگز

by | اردیبهشت , ۷ , ۱۳۹۳

رایان گیگز مربی موقت یونایتد از برد 4 بر 0 مقابل نوریچ احساس خوشحالی کرد و به خود برای قرار گرفتن در این جایگاه می بالد.

او در پایان بازی به شبکه باشگاه گفت:

“برد خوبی بود.راستش را بخواهید راه رفتن در اولدترافورد به من احساس بزرگی و شکوه می دهد.

من قبل از بازی عصبی بودم اما به محض خروج از تونل ورزشگاه و دیدن هوادارهایمان شرایط بهتر شد و توانستیم بدرخشیم.” 

دو گل از ماتا و دو گل از وین رونی باعث این برد شد و گیگز ادعا کرد در بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته است تا بر حملات خود بیفزایند و گل های بیشتری به ثمر برسانند.

او ادامه داد:

“ما خوب توانستیم موقعیت ایجاد کنیم ولی در نیمه ی اول سرعت تیم ما کم بود و من بین دونیمه از بازیکنان خود خواستم تا سرعت بیشتری توپ را به حرکت در بیارند و گل های بیشتری به ثمر برسانند.

ما بازیکنان خوبی دارم امسال نتوانستیم به حد کیفیت خود بازی کنیم و این باعث سرافکندگی ماست.

ما باید در تمامی بازی های خود مانند امروز بازی کنیم.وقتی شما به عنوان بازیکن یونایتد در زمین قرار می گیری باید بالاترین استاندارد را در بازی نمایش دهید و امروز به نظرم بازیکنانم خوب کار کردند.”

هنگامی که از گیگز در مورد چگونه انتخاب کردن بازیکنان برای این بازی سوال شد او گفت:

“من شب گذشته نخوابیده ام چرا که بیرون گذاشتن ماتا از 11 نفر اصلی برایم کار سختی بود.هم اکنون من مربی یونایتد هستم اما هنوز هم تیمی انها می باشم و این کار برایم سخت بود.واقعا در شرایط بدی قرار داشتم که تاکنون تجربه نکرده بودم. به همه شان شخصا قبل بازی حضور روی نیمکتشان را  خبر دادم و برخی از انها ناراحت شدند، ولی ترشرویی و اخم و تخم نکردند. شما عکس العمل خوان رو دیدید، او یک حرفه ای به معنای واقعیه. شکوه نکرد و اخم و تخم نکرد و اومد و چنین نمایشی رو ارائه داد.

من می خواستم تیم با تجربه ای را در زمین قراربدم و به همین دلیل ویدیچ و اورا و فردیناند را در بازی قرار دادم.این بازی برای ما مهم بود و باید کسانی را در زمین داشتیم تا بازی را در صورت نیاز ارام کنند.”

گیگز در مورد حضور دایمی روی نیمکت یونایتد گفت:

“من در هفته گذشته انرژی زیادی را صرف کرده ام و فرصت فکر کردن به این موضوع را نداشتم.من فعلا تمام هدفم سه بازی باقی مانده است که باید با پیروزی پشت سر بگذاریم و همانند امروز عالی بازی کنیم.من از سوی باشگاه برای این چهار بازی انتخاب شده ام و با تمام وجود در این سه بازی تلاش می کنم تا ببینیم در اینده چه می شود.”

۰ Comments