جایگزین مسیر

مصاحبه کامل سولسشائر پس از پیروزی مقابل نیوکاسل

by | مهر , ۲۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – منچستریونایتد در حالی که تا دقیقه ۸۶ با نتیجه ۱-۱ در مقابل نیوکاسل متوقف شده بود، در آخر با نتیجه ۴-۱ بازی را برد. هری مگوایر، برونو فرناندز، آرون وان بیساکا و مارکوس راشفورد گلهای شیاطین سرخ را به ثمر رساندند.

سولسشائر در مصاحبه پس از بازی خود در مورد مسائل مختلف بازی صحبت کرد:

سرسختی بازیکنان

این مسابقه برای ما به عنوان امتحانی برای نشان دادن شخصیتمان پس از شکست ۶-۱ بازی قبل بود. مخصوصا این که اول ۱-۰ عقب افتادیم و شرایط برایمان بدتر شد. ولی از خودمان مقاومت و سرسختی نشان دادیم که شروعش از کاپیتان تیم بود.

عملکرد کاپیتان

به نظرم عملکرد عالی داشت. گلزنی کرد و تیم را به خوبی رهبری کرد. عملکرد دفاعی خوبی نیز از خود نشان داد. هنگامی که توپ در اختیار ماست، او آرامش دارد و میتوانیم بخوبی توپ را حفظ کنیم. او همچنین چندین شانس برای گلزنی مجدد داشت. او همیشه از خود شخصیت خوبی نشان داده است و برای او خوشحالم به این خاطر که پس از آخری بازی‌اش برای ما ۲ هفته سختی را گذراند.

چینش موفقیت آمیز ترکیب

بازی‌های زیادی پیش روی ماست و در هر بازی ترکیبی را انتخاب میکنید که فکر میکنید نتیجه ای که میخواهید را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تیم حریف و تیم خود را بررسی کرده و به دنبال ایجاد تعادل هستید که فکر می‌کنم در بازی مقابل نیوکاسل در این زمینه موفق بودیم. شاهد عملکرد بسیار خوبی از بازیکنانی که از اول در زمین حضور داشتند و آنهایی که به صورت تعویضی به میدان رفتند، بودیم. آنهایی هم که روی نیمکت ماندند حامی ما بودند و در کل روحیه تیمی و ذهنیت خوبی داشتیم.

سیو دخیا هنگامی که بازی مساوی بود.

این کار دیوید است و بارها دیده‌ایم که انجامش داده است. از آن دست سیوهایی که وقتی فکر میکنید توپ گل خواهد شد، انجام میدهد. او دستان فوق العاده‌ای دارد.

فشار به حریف که سرانجام نتیجه داد.

هر چه موقعیت بیشتری میساختیم و به حریف بیشتر فشار می‌آوردیم حس میکردم گل دوم از راه خواهد رسید. شاید گاهی باید یک پاس اضافه بدهیم و سریع اقدام به گلزنی نکنیم. نباید هول شویم و عجله کنیم. بین دو نیمه در این مورد صحبت کردیم و ۵ دقیقه انتهایی بازی زمان زیادی برای گلزنی بود که این کار را کردیم.

نحوه به ثمر رساندن گل دوم

سرعت، شتاب، کیفیت و زمان بندی عالی داشتیم. فکر میکنم حواس بازیکنان به خوبی جمع بود و این بازی سخت در این دوران سخت امتحان شخصیتمان بود.

نقش پل پوگبا

او وقتی همراه تیم ملی فرانسه بود کمی مشکل کمر و مفصل ران داشت، پس از اول بازی دادن به او تصمیم درستی نبود. بازی های بزرگی پیش روی ماست. همه وقتی به زمین می‌آیند باید عملکرد خوبی از خود نشان دهند و در پست ها رقابت وجود دارد. من از نمایش امروز همه خوشحالم و پل وقتی به زمین آمد عملکرد خوبی از خود نشان داد.

ضربه تاریخی وان بیساکا

او میخواست سانتر کند! نه شوخی میکنم، قصدش گلزنی بود. از او میخواستیم که بیشتر در حمله شرکت کند و پشت مدافعان حرکت کند.گلزنی اتفاق خوبی برایش بود.

عملکرد راشفورد

عملکرد معرکه‌ای در مرکز خط حمله داشت. او فرصتهایی زیادی نداشت که با توپ کار کند ولی برای تک تک آنها تلاشش را کرد. تمام کارهایی که یک مهاجم نوک باید انجام دهد را از خود نشان داد. حرکت پشت مدافعین، پرس کردن، تکل زدن، سر زنی.

۰ Comments