جایگزین مسیر

مصاحبه کامل فن خال در خصوص پیروزی ۳-۱ مقابل لیورپول

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

مصاحبه کامل فن خال با اسکای اسپورتس و تلویزیون باشگاه در ادامه آمده است:

هر بازی مقابل لیورپول بسیار ساده تر از بازی مقابل سوانزی است. آنها برای من یک شبح هستند گویا چون ما هر بار در مقابل لیورپول برنده می شویم! و فکر کنم بسیار شایسته بودیم. ما بازی را تا گل اول کنترل کردیم و بعد از آن دوباره لیورپول را به درون بازی آوردیم. گلهای فوق العاده ای به ثمر رساندیم و بعد از آن بازیکنمان، آنتونی مارسیال، با تنها ۱۹ سال سن وارد بازی شد و بعد از دومین یا سومین لمس توپ موفق شد دروازه را باز کند و نحوه ای که این گل را به ثمر رساند فوق العاده بود.

نمایش نیمه اول:

من فکر کنم ما نیمه اول بهتر بازی کردیم و کنترل بیشتری روی توپ داشتیم ولی موقعیتهای زیادی خلق نکردیم. فکر کنم دو موقعیت داشتیم و چند موقعیت نصفه و نیمه که پاس آخر خوب نبود. برای همین ممفیس را عوض کردم. برای این که پاس آخر را بهتر کنم. ماتا هم همین طور.

ممفیس خودش می داند که پاس آخرش به اندازه کافی خوب نبود. ماتا هم پاس آخر را امروز خیلی خوب نداد. اما شما بازیکنانی روی نیمکت دارید و می توانید نمایش تیمتان را بهتر کنید برای همین من هم تعویض کردم. این به این معنی نیست که او برابر پی اس وی بازی نخواهد کرد اما امروز آن گونه نبود که من انتظار داشتم.

گل اول دنی بلیند:

نیمه دوم تحت تاثیر گل قرار گرفت. که نتیجه ای بود از جلسات و تمرینات تاکیتی ای که با بازیکنان داشتیم. آنها الان نتیجه داد و من خیلی به خاطر این گل خوشحالم چرا که این چیزی است که ما بارها در جلسات تمرینی روی آن کار کرده بودیم. گل اول گلی است که جریان بازی را تعیین می‌کند چرا که بعد از آن آنها جلو می کشند و ما فضای بیشتری داریم.

پنالتی هررا

ما به خاطر همین فضا می توانستیم به گل دوم برسیم. هررا حرکت خیلی خوبی در پشت انجام داد و یک پاس عالی از کریک که من خیلی به آن افتخار می کنم. هم چنین نحوه ای که هررا پنالتی را زد هم معرکه بود.

گل مارسیال در اولین بازی اش 

گل مارسیال گل بدی نبود، فکر کنم! بازی خوبی برایش بود چرا که لیورپول باید جلو می آمد و او فضای زیادی داشت. خیلی کار ساده ای بود که او را به بازی بیاورم اما او خوب کار کرد. او گلی خیره کننده به ثمر رساند و من دیدم که از نظر فیزیکی توانایی بازی در لیگ جزیره را دارد. دیدید که می تواند دریبل هم بزند.

من خیلی برای او خوشحالم اما باید یادمان باشد او فقط ۱۹ سال سن دارد و از فرانسه خارج شده و برای یک بازیکن ۱۹ ساله خیلی سخت است که با فرهنگ انگلستان، لیگ جزیره و ریتم بالای بازی در اینجا خو بگیرد اما او استعداد بالایی دارد و می تواند پیشرفت کند. او بهتر و بهتر خواهد شد.

 

 

۰ Comments