جایگزین مسیر

مصاحبه ی اوله با MUTV: در این باشگاه هرگز تسلیم نمی‌شویم

by | بهمن , ۱۰ , ۱۳۹۷

کانون هواداران منچستریونایتد در ایران – سولسشر به دلیل از دست دادن ۳ امتیاز مسابقه کمی ابراز ناراحتی کرد اما روحیه‌ی شاگردانش را برای تغییر نتیجه ی ۲-۰ به تساوی ستایش کرد. مصاحبه ی اوله با شبکه ی رسمی باشگاه را در ادامه می‌خوانید :

  • اوله ۳ دقیقه از بازی مونده بود و ۲-۰ عقب بودیم، به نظرم هیچکس نمیتونه روحیه‌ی “هیچ وقت تسلیم نشو” بازیکنان رو زیر سوال ببره و در نهایت هم یک امتیاز گرفتیم!

بله این من یونایتد است. میدونی ما میتونستیم در ۶۰ یا ۷۰ دقیقه ی ابتدایی بازی بهتر کار کنیم اما باز هم میگم واکنش ما فوق العاده بود و همونطور که گفتی زدن ۲ گل بعد از دقیقه ی ۸۷ شگفت انگیزه و این موضوع نتیجه ی شخصیت همه ی بازیکنان بود که هیچ وقت تسلیم نمیشن. در این باشگاه هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم.

  • بعد از ظهر کلافه کننده ای بود، مالکیت ، شوت و سانتر های زیاد ولی اون ها همه چیز رو دفع میکردند و خودشون رو جلوی توپ قرار میدادند و به نظر میرسید که امشب شب ما نباشه.

بله ما نیاز داریم که یک راه پیداه کنیم. ما باید یک راه پیدا کنیم تا از سد دفاعی تیم ها عبور کنیم. میتونستیم تصمیم گیری بهتری داشته باشیم چون میدونستیم که اونها قدرت بدنی دارند و دلشون میخواست که ما توپ ها رو سانتر کنیم و وقتی که ما شروع کردیم تا با سبک خودمون به محوطه‌ی جریمه نزدیک بشیم به نظرم خطرناک ظاهر شدیم. خوان چند حرکت خوب انجام داد و با حضور اشلی در کناره ما تعداد زیادی شانس های نصفه و نیمه خلق کردیم و در نهایت خب تونستیم ۲ گل بزنیم.

  • در مورد اندرس پریرا، اون خیلی بعد اون گل ناامید به نظر میرسید، آیا این هم یک بخشی از یادگیری است؟

هر بازی که توی اون بازی کنی یک بخشی از یادگیری هستش حتی برای خود من تا ببینم وقتی یک گل عقب می‌افتیم بازیکنان چگونه عمل میکنن و بعدش ما دو گل عقب افتادیم ولی بازم تونستیم برگردیم و یک امتیاز بگیریم که فوق العاده بود و اندرس هم با کسب این تجربه بهتر کار خواهد کرد. مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

  • احساس میکردی که ما ممکنه ببریم؟ بازی در حالتی بود که میتونستیم یک گل دیگه هم بزنیم.

من فکر میکنم که میتونستیم گل سوم را هم به ثمر برسونیم. یک موقعیت به وجود اومد و یک ضربه ی والی که یادم نیست مارکوس بود یا الکسیس… ولی ما هیچ وقت تسلیم نمیشیم و این در DNA اینجاست. و اینکه از دست دادن ۳ امتیاز ناامیدکنندست ولی از واکنشمون بعد از اینکه ۲-۰ عقب افتادیم به شدت خوشحالم.

  • یک مقداری هم اونها وقت تلف کردن که از تیم برنلی انتظار میرفت.

من برام سواله که کی به تام هیتون یاد داده که اونجوری از زمان خودش استفاده کنه. واقعا باید بگم که تام خیلی خوب بازی کرد و چند واکنش فوق العاده داشت که یکی دو تا از شوت های پوگبا رو گرفت پس اون واقعا پسر خوبیه و همه ی تعریف هایی که ازش میشه واقعا حقشه.

  • و اینکه میخوام بدونم آیا این یک چیز روانی برای شما حساب میشه که حتی تو اون موقعیت هم شکست نخورید و این نکته که شما همچنان شکست ناپذیرید.

قطعا همینطوره همینکه شما یک بازی رو ببازید واقعا سخته ولی ما یک امتیاز گرفتیم و باید از این بازی درس بگیریم ولی باید بتونیم با نبردن بازی ها هم کنار بیاییم و حالا به سراغ لستر می‌رویم.

۰ Comments