جایگزین مسیر

مصاحبه ی مایک فیلان با رادیو BBC

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – مایک فیلان دیشب در مصاحبه ای با رادیو بی بی سی، برای نخستین بار از جداییش از باشگاه صحبت کرده و در مورد مسایل گوناگونی صحبت کرده است. او در مورد شیوۀ اطلاع از تصمیم فرگوسن می گوید:

“من صبح داشتم داخل اولدترافورد می رفتم با ماشین، کمی از رادیو چیزهایی شنیده بودم که چیزهایی داره اتفاق می افته ولی خوب معمولا این طور موقعها با خودتون میگین “بله بله، بازم حرفهای همیشگی!” و باز هم حتما یکی داره شیطنت میکنه خوب چون قبلا هم چنین شایعاتی ایجاد شده بود. سپس کمی که روز پیش رفت و من با یک فتجان چای در زدم و وارد اتاقش شدم و نشستم و او همون لحظه به من گفت، همون لحظه گفت: “خوب من فرض میکنم تو یه خبرهایی از رادیو شنیدی و همه ش همونه.” او گفت: “خوب من تصمیم دارم عملیش کنم، من می خوام انتهای فصل خداحافظی کنم.”. خوب به نظر من اوضاع سختی بود، منظورم اینه گاهی شما به گذشته نگاه میکنید و فکر میکنید “خوب من دوست داشتم که کمی زودتتر از ماجرا با خبر میشدم…” و خوب بقیه مردم هم احتمالا همین انتظار رو داشتن ولی شما باید خودتون رو جای اون هم بذارین و بهش حق بدین.”

فیلان در مورد انتظارش تا تصمیم مویز در مورد برکناری خودش می گوید:

“شما فقط صبر میکنید تا اون لحظۀ مناسبش فرا برسه و بعد با یک گفتگو میبینید که موقعیتتون در ماجرا کجا هست.”

“این گفتگو خیلی خوب بود، منظورم اینه که کاملا بی رودربایستی و صادقانه و شفاف بود، من قبلا دو باری باهاش (با مویز) صحبت داشتم. اون موقع خیلی مطمئن نبود که چه کار می خواد بکنه، و بعدش ما دوباره ملاقات کردیم، کمی بعدش، و بعدش فقط این پیغام رو به من رسوند که من جایی در تیمش ندارم، کاملا خوب و منطقی، این موقعیتها رو باهاش کنار میاید. و من براش آرزوی اقبال خوب دارم. من فکر میکنم که قطعا او به این اقبال نیاز خواهد داشت چون هرکسی به شانس احتیاج داره. و این شغل دشواری براش خواهد بود، و البته که شغلی عالی!”

اکنون یکی از دغدغه های مویز، معضل رونی هست و فیلان در مورد احتمال بر هم خوردن رابطۀ رونی با هواداران بعد درخواست خروج دوم از باشگاه می گه:

“فکر میکنم که مسئلۀ دشواریه. فکر میکنم که بار اول این درخواست رو می شد به حساب بی تجربگی بازیکن گذاشت و بخشید، ولی بار دومش شاید منجر به قراردادن شما در بن بست بشه، من فکر میکنم که صحبتهایی بین طرفین رد و بدل شده، همچنین ملاقاتهایی در پیش خواهد بود، و بررسی خواهند کرد که آیا هنوز امیدی برای احیا کردن شرایط وجود داره یا نه و ارزش انرژی گذاشتن داره یا خیر باید قضیه رو فیصله بدن…”

نهایتا در مورد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد از فیلان سؤال شد و اینکه آیا فرگوسن روی مسئلۀ بازگشت این پرتغالی کار کرده یا نه، و فیلان با یک لبخند پاسخ میدهد:
“نظری ندارم!”

 

ترجمه از شهاب غفاریان

۰ Comments