جایگزین مسیر

مصدومیت اسمالینگ در بازی برابر ساندرلند

by | شهریور , ۲ , ۱۳۹۳

سرمربی منچستریونایتد, لوئیز فن خال پس از تساوی شیاطین سرخ برابر ساندرلند تایید کرد که کریس اسمالینگ مدافع مرکزی جوان تیمش دچار مصدومیت  کشاله ران شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ عصر روز یکشنبه در شرایطی به مصاف ساندرلند رفتند که تعداد زیادی از بازیکنان تیم به دلیل مصدومیت در ترکیب 18 نفره فن خال حضور نداشتند.

پس از مصدومیت کریک, اندرسون, شاو و اوانز پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر سه بازیکن دیگر یونایتد پس از دیدار نخست برابر سوانزی در الدترافورد به لیست مصدومان این تیم اضافه شدند, جسی لینگارد, ماروان فلاینی و آندر هررا, البته خبر بازگشتن والنسیا, رابین فن پرسی و ولبک به تمرینات با تیم اصلی گزینه های فن خال برای بازی با ساندرلند را بیشتر کرد. متاسفانه روخو خرید جدید فن خال نیز به دلیل نداشتن مجوز کار در انگلستان نتوانست شیاطین سرخ را در هفته دوم لیگ همراهی کند.

در این شرایط یونایتدی ها علی رغم این مصدومان برای پیروزی به مصاف ساندرلند رفتند اما پیش از پایان نیمه اول کشاله ران مدافع شیاطین سرخ در صحنه ای که والنسیا را پا به توپ کرد تا زمینه ساز گل ماتا شود, دچار مصدومیت شد تا این مدافع جوان انگلیسی اندکی پیش از تمام شدن نیمه اول جای خود را به مایکل کین بدهد.

رئیس پس از پایان بازی در مصاحبه خود با خبرنگاران دلیل تعویض این مدافع جوان را عنوان کرد.

البته, ما در حال حاضر مصدومان زیادی داریم. ما 7 مصدوم داشتیم و اکنون اسمالینگ نیز به جمع آنها اضافه شد تا 8 مصدوم داشته باشیم. شما در مقام مربی به همه بازیکنان خود نیاز دارید. مصدومیت اسمالینگ از ناحیه کشاله ران است اما ما باید منتظر بمانیم تا مدت دوری او از تیم مشخص شود. در حال حاضر قضاوت در این باره خیلی زود است.

همانطور که در متن نیز اشاره شد اسمالینگ نیز به جمع دیگر مصدومان تیم, جانی اوانز, لوک شاو, آندر هررا, ماروان فلاینی, اندرسون, مایکل کریک و جسی لینگارد اضافه شد.

۰ Comments