جایگزین مسیر

مصدومیت رویس به سود یونایتد؟

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مجله معتبر فرانس فوتبال در مورد جام جهانی بخش مخصوصی را اختصاص داده است و در جدیدترین شماره خود با اشاره به نکته ای جالب مدعی شد هواداران یونایتد و بارسلونا باید از مصدوم شدن رویس خوشحال باشند چرا که او در جام جهانی نیست و فرصت بیشتری برای متقاعد کردن او در اختیار این دو تیم خواهد بود.

مارکو رویس در بازی دوستانه برابر ارمنستان در دقیقه 45 بازی برای به دست اوردن توپ با بازیکن حریف درگیر شد و یکی از لیگامنت های مچ پایش ان هم 6 روز مانده به جام جهانی پاره شد و جام جهانی را از دست داد.اما این اتفاق به سود مشتریان اوست؟

منچستریونایتد و بارسلونا هر دو خواهان جذب این ستاره می باشند.او بازیکن سال المان می باشد و اگر نگوییم بهترین,یکی از بهترین وینگر های حال حاضر دنیاست و حدود 40 میلیون یور قیمت دارد.

فرانس فوتبال مدعی شد شانس یونایتد برای جذب او بیشتر است چرا که در 4 سال اخیر هر ستاره ای که به بارسلونا رفته است زیر سایه ی ستارگان لاماسیا بوده است.نیمار,سانچز,ابراهیممویچ از جمله این بازیکنان بودند.بازگشت دلوفواو ی جوان به نیوکمپ نشان می دهد انریکه قصد دارد او را به کار بگیرد و این موضوع بیشتر از همیشه جا را برای بازیکنی مانند رویس تنگ کرده است.

همچنین این مجله مدعی شد در صورت جدال این دو باشگاه,منچستریونایتد حاضر است پیشنهادش را بالاتر ببرد و تا مبلغی  بالغ بر 50 میلیون یورو می توان برای این ستاره 24 ساله تصور کرد.

دیگر نکته ای که در این مقاله به ان اشاره شده است تمایل دورتموند به فروش ستاره اش به تیمی که در اروپا حضور ندارد.اگر چه بارها هم سران دورتموند و هم رویس اعلام کردند قصد قطع رابطه نداشته باشند.

رویس می داند در صورتی که به اولدترافورد ملحق شود می تواند یک ستاره بی بدیل شود وخیلی زود با منچستریونایتد به اروپا بازگردد و جام های زیادی را کسب کند چرا که دورتموند همیشه ستارگانش را می فروشد و با وجو بایرن سخت می توان تصور کرد انها بتوانند در بوندس لیگا مقامی کسب کند.

حال با این مصدومیت,مارکو رویس همراه المان به برزیل نخواهد رفت چرا که باید مراحل درمان خود را شروع کند و  این باعث می شود منچستریونایتد زمان بیشتری برای مذاکره با او داشته باشد.

به نظر شما رویس راهی اولدترافورد می شود؟

۰ Comments