جایگزین مسیر

مصدومیت شش هفته ای کریک

by | آبان , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران انتظار می رود مایکل کریک که از آشیل پا دچار مصدومیت شده است تا کریسمس غایب باشد و نتواند  یونایتد را همراهی کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتظار می رود هافبک خوش نقش منچستر یونایتد که دچار مصدومیت از آشیل پا شده است نتواند تا کریسمس یونایتد را همراهی کند.

مایکل کریک که دچار مصدومیت پا شده است در دو بازی دوستانه انگلیس مقابل شیلی و آلمان نیز غایب است و سه شیرها را نیز نمی تواند در این دو دیدار همراهی کند و گزارش ها نشان می دهند این هافبک تاثیر گذار یونایتد لااقل شش هفته دور از میادین باشد او به زودی عملی روی پایش انجام می دهد که چند هفته او را دور از میادین نگه می دارد.

مایکل کریک در برابر آرسنال 90 دقیقه در میدان بود ولی پس از سوت پایان بازی دچار مصدومیتی شد.

مایکل به خبرنگاران گفت:من چند هفته دور از میادین هستم و نمی توانم تیمم را همراهی کنم.من در بازی برابر آرسنال در نیمی که از بازی گذشته بود دچار دردی شدم ولی توانستم 90 دقیقه را در میدان باشم اما در پایان بازی این درد بسیار شد.

کریک به احتمال زیاد منچستر یونایتد را در بازی برابر کاردیف تاتنهام اورتون وستهام و استون ویلا در رقابت های لیگ برتر و 2 بازی لیگ قهرمانان که یونایتد در برابر لورکوزن و شاختار دونتسک انجام می دهد غایب است.

اما دیوید مویس که فلینی را در تابستان به مبلغ 27.5 میلیون خریداری کرد گزینه ی خوبی برای جانشینی کریک در چند غیاب او به شمار می رود.

بازیکن بلژیکی که در تابستان با مبلغ بالایی به یونایتد پیوست و نمایش زیاد خوبی از خود به جا نگذاشته است این بهترین فرصت است که در غیاب کریک خود را به مویس و سران باشگاه اثبات کند.

۰ Comments