جایگزین مسیر

مصدومیت قوزک پای فیل جونز

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۲

علی رغم اینکه دیوید مویز نکات مثبتی در عملکرد شیاطین در شکست 1 بر 0 برابر لیورپول می بیند, سرمربی یونایتد هنوز اطلاع ندارد, دو بازیکن اصلی تیمش, تا چه زمانی به دلیل مصدومیت از میادین دور خواهند بود.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در حالی که تیم منچستریونایتد با قوی ترین ترکیب خود به مصاف لیورپول می رفت, در برخوردی که فیل جونز با بازیکن حریف داشت, این بازیکن مصدوم شد.

در حالی که تنها 37 دقیقه از بازی گذشته بود, در نبردی هوایی, فیل جونز از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و جای خود را به آنتونیو والنسیا داد, یکشنبه شب نیز اتحادیه فوتبال انگلستان تایید کرد, این بازیکن بازی های پیش روی انگلستان در مقدماتی جام جهانی را برابر مولداوی و اکراین از دست خواهد داد.

مویز در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: قوزک پای او بدجوری پیچید و درد شدیدی داشت.

مویز همچنین درباره مصدومیت وین رونی پیش از سفر به لیورپول سخن گفت

رئیس گفت: اتفاقی کاملا تصادفی در تمرین بود. جونز برگشت و پای خود را بالا برد, همزمان با اینکه وین می آمد و پای جونز به پیشانی رونی برخورد کرد.

“مصدومیت بدی بود. زخمی درست در وسط پیشانی او ایجاد شد, چنین زخمی مدتی زمان می برد تا خوب شود. من فکر می کنم او حول و حوش 3 هفته دور از میادین باشد.”

مویز همچنین اعلام کرد که شینی کاگاوا پس از اینکه کمی دیر در تور پیش فصل به تیم اضافه شد, به آمادگی جسمانی کامل نزدیک شده است.

اما هنگامی که از مویز درباره اینکه چرا نانی در لیست 18 نفره قرار گرفته اما شینجی در بازی با لیورپول حضور نداشت, سوال شد. مویز گفت: هر دوی آنها, نانی و شینجی در یک سطح از آمادگی قرار دارند, من تنها فکر می کردم شاید نیاز داشته باشم تا نانی را در مقطعی از بازی به میدان بفرستم.”

فاصله ای که برای بازی های ملی پیش بینی شده است به مویز و کادر فنی او این فرصت را می دهد تا قبل از رویارویی با کریستال پالاس در 14 سپتامبر در الدترافورد, بازیکنان مصدوم و ناآماده تیم را در اختیار داشته باشد.

۰ Comments