جایگزین مسیر

معرفی و آموزش کار با پروفایل کاربری سایت

by | اردیبهشت , ۲۲ , ۱۳۹۳

با سلام

در پی اقدامات صورت گرفته برای پیشرفت روزافزون سایت امکان داشتن ” پروفایل کاربری” را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. در ادامه ی این پست به معرفی و آموزش نحوه ی استفاده از امکانات این پروفایل میپردازیم. از این پس حتی کوچکترین اتفاق سایت را از دست نخواهید داد.

تنطیمات اولیه :(جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید)

  ابتدا شما باید وارد حساب کاربری خودتان شوید. برای اینکار میتوانید از منوی ورود در سمت راست و یا منوی تازه اضافه شده به بالای سایت استفاده کنید

1

پس از ورود به سایت شما در بالای صفحه با نواری جدید مانند شکل زیر مواجه خواهید شد. این نوار در واقع مرکز اطلاعیه ها و اخبار شماست. در سمت چپ این نوار شما قسمتی را میبینید با ساختار ” درود “نام کاربری شما”” با بردن نشانگر موس بر روی این گزینه شما میتوانید به قسمت های مختلف پروفایل خودتان دسترسی پیدا کنید که در ادامه به آنها میپردازیم. (اگر این منو را مشاهده نمی کنید مراتب را به ما از روش های آموزش داده در ادامه اطلاع دهید)

در کنار این گزینه عددی در داخل دایره ای خاکستری رنگ دیده میشود این عدد درواقع تعداد رخداد ها و اطلاعیه های جدید شماست با بردن موس بر روی آن میتوانید از اتفاقات جدید مطلع شوید

 

 

 

 

2

 

با انتخاب گزینه ی ” تنظیمات > ایمیل ” به صفحه ی مانند صفحه ی زیر منتقل خواهید شد. در  اینجا میتوانید تعیین کنید که چه زمانی برای شما ایمیل اطلاع رسانی ارسال شود. ما به شما توصیه میکنیم که مانند تصویر زیر گزینه ها را انتخاب کنید. البته این کاملا یک امر شخصی است و با توجه به نیازهای خودتان گزینه ها را فعال کنید

 

 

3– حال به سراغ قسمت “تنظیمات > عمومی ” میرویم. شما در این قسمت میتوانید رمز حساب کاربری خودتان و همچنین ایمیل خودتان را تغییر دهید

4

 

–  در مرحله ی بعد به صفحه ی “نمایه” مراجعه کنید. و گزینه ی “ویرایش” را انتخاب کنید. شما در اینجا میتوانید نام خودتان و همچنین اطلاعات شخصی خودتان را تکمیل کنید همچنین میتوانید انتخاب کنید که چه کسانی قابلیت دیدن این اطلاعات را داشته باشند.

5 حال نوبت به آواتار و یا تصویر نمایه رسیده است شما در همین قسمت و در منوی تصویر نمایه میتوانید آواتار خودتان را حذف و یا اضافه کنید. از دوستان تقاضا میشود تا آواتار های خودشان را از این مکان تغییر دهند. نه از طریق شناسنامه ی کاربری.

6

 

شما تنظیمات عمومی و اولیه ی پروفایل خودتان را انجام داده اید. حال میتوانید از امکانات جدید سایت لذت ببرید. در ادامه تعدادی از این قابلیت ها را به شما آموزش میدهیم.

همانطور که پیشتر گفتیم عدد سمت چپ در نوار مشکی رنگ بالای سایت اطلاع رسانی ها و رخداد های شما را به شما نشان میدهد. با بردن موس روی آن میتوانید از اتفاقات جدید مطلع شوید.

7

 

با کلیک بر روی نام کاربر در نظرات و یا در قسمت افراد آنلاین سمت راست( محدود شده به ۱۵ نفر) میتوانید به پروفایل آن کاربر هدایت شوید در پروفایل هر فرد نام اختصاصی آن فرد با نماد @ نمایان شده. با زدن این نام در نظرات میتوانید فرد مورد نظر خودتان را از طریق اطلاعیه ها درباره ی نظر خودتان مطلع کنید. برای مثال در پروفایل زیر نام @clipcenter نمایانگر بنده بوده و با زدن این کد میتوانید بنده را فراخوانی کنید. اما این قابلیت به چه کاری خواهد آمد؟

 

 

 

– اما بارز ترین امکان سایت این است که شما با دیدن نام کاربری فرد مورد نظر و با قرار دادن آن در ساختار @نام کاربری در هر قسمتی از سایت به خصوص در نظرات میتوانید کاربر مورد نظر خودتان را از نظرتان مطلع کنید.

برای مثال شما با زدن @shahabz در قسمت نظرات میتوانید بنده را درباره ی نظر خودتان مطلع کنید. با استفاده از این قابلیت شما دیگر هیچ نظری را که درباره ی شما و یا در پاسخ به شماست از دست نخواهید داد. همچنین تعامل بین کاربران و همچنین کاربران با مدیران سایت آسان تر شده است. توجه کنید که نام کاربری با نامی که در سایت نمایش داده میشود متفاوت است.

لطفا مشکلات و سوالات خودتان را برای اینجانب ارسال کنید. حمایت شما از ما باعث دلگرمی ماست.

با رعایت قوانین ما را برای بهتر کردن امکانات سایت یاری دهید

بار دیگر به همگان نشان خواهیم داد که نه تنها منچستریونایتد بلکهپایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران نیز برترین است.

 

 

 

۰ Comments