جایگزین مسیر

ملی پوشان یونایتد در آستانه بازی های مقدماتی یورو 2016

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۳

بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد احتمالا در هفته جاری برای تیم های ملی کشورشان به میدان خواهند رفت. اکثر این بازیکنان باید در مرحله مقدماتی یورو 2016 به میدان بروند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دلی بلیند و رابین فان پرسی برای دو دیدار تیم ملی هلند برابر قزاقستان و ایسلند به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. البته گفته می شود رابین فان پرسی در تمرینات نارنجی ها دچار مصدومیت شده و احتمالا نمی تواند در دو دیدار تیم ملی کشورش به میدان برود.. همچنین عدنان یانوزای و ماروان فلاینی نیز در ترکیب تیم ملی بلژیک برابر آندورا و بوسنی هرزگوین حضور دارند.

در شرایطی که چندین بازیکن یونایتد به دلیل مصدومیت نتوانسته اند به اردوی تیم ملی دعوت بشوند, وین رونی تنها نماینده شیاطین سرخ در اردوی سه شیرها است. شاگردان روی هاجسون در هفته جاری دو دیدار برابر سن مارینو و استونی خواهند داشت.

پس از نمایشی قهرمانانه برابر اورتون, دیوید دخیا امیدوار است که در بازی برابر اسلواکی و لوکزامبورگ دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا باشد. خوان ماتا و آندر هررا مصدوم نیز به تیم ملی دعوت نشده اند.

درن فلتچر نیز کاپیتان تیم ملی اسکاتلند برابر گرجستان و لهستان خواهد بود.

جانی اوانز نیز در لیست دعوت شده برای تیم ملی ایرلند شمالی حضور داشت, اما همانطور که می شد پیش بینی کرد نام او به دلیل مصدومیتت از فهرست تیم ملی برای دیدار برابر جزایر فارو و یونان خط خورد.

لوک شاو نیز امیدوار است با بهبود از مصدومیت زانویی که برابر تافی ها دچار آن شد در دو دیدار رفت و برگشت برابر کرواسی در مرحله حذفی رقابت های اروپایی برای تیم زیر 21 سال انگلستان به میدان برود. دو ستاره جوان یونایتدها که به طور قرضی در برنلی توپ می زنند, یعنی سم جانستون و مایکل کین نیز به تیم زیر 21 سال انگلستان دعوت شده اند تا شاید برای گرت ساوت گیت به میدان بروند.

4 بازیکن اهل آمریکای جنوبی یونایتدها نیز در دیدارهایی دوستانه برای تیم های ملی کشورشان به میدان خواهند رفت. آنخل دی ماریا و مارکوس روخو در دیدارهای دوستانه تیم ملی آرژانتین برابر برزیل(در پکن) و هنگ کنگ حضور خواهند داشت.

رادامل فالکائو نیز برای تیم ملی کشورش, کلمبیا برابر السالوادو و کانادا به میدان خواهد رفت. اکوادور نیز به همراه آنتونیو والنسیا برابر آمریکا و السالوادور حریف کلمبیا صف آرایی خواهد کرد.

دلی بلیند, رابین فان پرسی

هلند-قزاقستان, جمعه 18 مهر

ایسلند-هلند, دوشنبه 21 مهر

عدنان یانوزای, ماروان فلاینی

بلژیک-آندورا, جمعه 18 مهر

بوسنی هرزگوین-بلژیک, دوشنبه 21 مهر

وین رونی

انگلستان-سن مارینو, پنجشنبه 17 مهر

استونی-انگلستان, یکشنبه 20 مهر

دیوید دخیا

اسلواکی-اسپانیا, پنجشنبه 17 مهر

لوکزامبورگ-اسپانیا, یکشنبه 20 مهر

درن فلتچر

اسکاتلند-گرجستان, شنبه 19 مهر

لهستان-اسکاتلند, سه شنبه 22 مهر

آنخل دی ماریا, مارکوس روخو

برزیل-آرژانتین, شنبه 19 مهر

هنگ کنگ-آرژانتین, دوشنبه 21 مهر

رادامل فالکائو

کلمبیا-السالوادور, شنبه شنبه 19 مهر

کانادا-کلمبیا, چهارشنبه 23 مهر

آنتونیو والنسیا

آمریکا-اکوادور, شنبه 19 مهر

السالوادور-اکوادور, چهارشنبه 23 مهر

 

 

 

۰ Comments