جایگزین مسیر

مندز همه کارها را برای انتقال دی ماریا به یونایتد انجام داده است؟!

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۳

باشگاه رئال مادرید از طریق یکی از نزدیک ترین منابع خود در اسپانیا, روزنامه ال کونفیدنشال, موضع خود درباره انتقال رودریگز و جدایی دی ماریا مشخص کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آنطور که از خبرها پیدا است, سران رئال مادرید به دنبال الماس درخشان جدیدی در تیم خود هستند و برای تحقق این هدف به سمت مطرح ترین بازیکن جوان این روزهای دنیای فوتبال, جیمز #رودریگز رفته اند. این ستاره کلمبیایی در حال حاضر تیتر یک اکثر خبرگزاری ها است و فلورنتینو پرز بی صبرانه منتظر روزی است که از حضور او در سانتیاگو برنابئو در برابر هواداران رئال مادرید رونمایی کند.

علی رغم اینکه آنخل #دی_ماریا سال گذشته فصل بی نظیری را پشت سر گذاشته است, اما این مسئله اکنون هیچ اهمیتی برای سران باشگاه مادریدی ندارد. آنخل دی ماریا در بازی فینال لیگ قهرمانان که به پایان حسرت 12 ساله رئالی ها برای قهرمانی در این رقابت ها ختم شد, برترین بازیکن میدان لقب گرفت, اما اکنون به نظر می رسد همه این نکته را فراموش کرده اند.

دی ماریا در آستانه خروج از رئال قرار دارد و بازیکن جذاب دیگری راهی پایتخت اسپانیا خواهد شد. از هم اکنون پروژه ترور شخصیتی این بازیکن شروع شده است, البته به صورت مرحله به مرحله, همانند کاری که سران رئال فصل گذشته با مسوت #اوزیل کردند.

روزنامه ها مدعی می شوند که دلیل جدایی او از رئال دستمزد بالای دی ماریا است و مقصر این مسئله خود دی ماریا است. همچنین او در مصاحبه های خود تعهدش به رئال را نشان نمی دهد. علاوه بر این مسائل او با گفتن اینکه لیونل مسی بهتر از کریستیانو رونالدو است, اشتباه بزرگی مرتکب شده است, اشتباهی که باعث شده روزنامه های اسپانیایی مهر خروج او از مادرید را بزنند.

روزنامه ال کانفیدنشال همچنین مدعی شده است که #خورخه_مندز مدیر برنامه های اکثر بازیکنان اسپانیایی زبان و البته دی ماریا, مقدمات انتقال او به #منچستریونایتد را فراهم کرده است.

این روزنامه مدعی شده است که تمام کارها برای انتقال دی ماریا توسط مندز انجام گرفته تا پرز بتواند جیمز رودریگز را به رئال مادرید بیاورد.

البته این روزنامه علاوه بر این خبر از تمایل موناکو برای جذب دی ماریا نیز صحبت به میان آورده است اما عنوان کرده است که باشگاه منچستریونایتد مشتری جدی دی ماریا می باشد.

گفته می شود باشگاه یوونتوس نیز به خرید دی ماریا علاقه دارد, اما آنها نتوانسته اند 25 میلیون یوروی برای خرید آلکسیس سانچز آماده کنند, پس چگونه می توانند مبلغی نزدیک به 05 میلیون یورو را که مدنظر رئال مادرید می باشد, تدارک ببینند.

خورخه مندز همچنین گفته است که از هم اکنون تلاش های خود برای جدایی دی ماریا و ورود رودریگز به رئال مادرید را آغاز کرده است.

[highlight]نظر شما چیست؟ آیا یونایتد به خرید آنخل دی ماریا نیاز دارد؟[/highlight]

۰ Comments