جایگزین مسیر

منچستریونایتد،مسوت اوزیل خود را پیدا کرده است

by | مهر , ۲۱ , ۱۳۹۲

هنینگ برگ مدافع سابق یونایتد معتقد است که یانوزای از کیفیت بالایی برخوردار است و سبک بازی او شباهت زیادی به اوزیل دارد و تعجبی ندارد عدنان بازیکنی در حد و اندازه های اوزیل بشود .

اوزیل که بدون شک یکی از بهترین پاسور های جهان است امسال همچون کاتالیزگری آرسنال را به صدر جدول برده است .

عدنان با بازی درخشان خود در برابر ساندرلند چند روزی است که بر سر زبان ها افتاده و مربی سابقش گفته است عدنان او را یاد کرایوف می اندازد و حالا برگ نیز معتقد است عدنان می تواند بازیکنی در حد و اندازه های اوزیل بشود .

برگ در مصاحبه با تاک اسپورت گفت :

” او یک استعداد فوق العاده است . همه در باشگاه این موضوع را می دانند . او در تیم رزروها بسیار عالی کار کرد و پتانسیل بالایی دارد . حالا او به لیگ برتر آمده است و در اولین بازی اش دو گل به ثمر می رساند و به عنوان یک بازکنی که نتیجه بازی را رقم می زند شناخته می شود ! این باورنکردنی است . “

” او من را به یاد مسوت اوزیل می اندازد البته نه در آن سطح بازی . او سبک بازی بسیار شبیه به اوزیل دارد و میتواند با پیشرفت بیشتر به یک بازیکن برتر تبدیل بشود . مویز گفته بود که به 4 یا 5 بازیکن درجه یک نیاز دارد ، اگر عدنان پیشرفت بکند من فکر می کنم مویز به 3 بازیکن تاپ نیاز دارد . ”

جا داره از نویسنده های عزیزی که تو این مدت سایت رو آپ نگه داشتن تشکر ویژه بکنم و از همه دوستای عزیز بابت نبودنم عذرخواهی کنم . نمیدونم تا چه حد در جریان هستید اما من درگیر مسائل درسی و کنکور ارشد و … شدم و واقعآ نمیتونم دیگه پست بذارم . واقعآ از همتون عذر میخوام . فکر می کنم باید برای سایت مدیر جدیدی پیدا کنم که همیشه بالاسر سایت باشه . مطمئنآ همه بچه هایی که تو سایت هستند دارن با تمام وجود زحمت می کشن و من فکر می کنم سایت نیاز به مدیر جدید داره .ایشالله به زودی در این مورد تصمیم گیری میشه . دوستانی هم که توانایی ترجمه خبر دارن خوشحال میشیم ازشون تو سایت استفاده کنیم . این شماره من هست . بهم خبر بدین 

09351228633

۰ Comments