جایگزین مسیر

منچستریونایتد باید ولار را بخرد؟

by | تیر , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

یک روزنامه نگار هلندی مدعی شد ون خال قصد دارد تا مدافع 29 ساله ی استون ویلا را برای منچستریونایتد خریداری کند و با خود ولار نیز صحبت هایی هم داشته است و این انتقال به زودی رخ خواهد داد.

#ولار در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته است و در سیستم سه دفاعه ی ون خال بسیار جواب داده است و یکی از بهترین های هلند در برزیل بوده است.

در اینکه ولار نمی تواند خلا مدافعانی همچون فردیناند و ویدیچ را پر کند شکی نیست اما در صورتی که یونایتد بتواند که یک مدافع میانی بسیار خوب مانند #هوملز را جذب کند باز هم با وجود مدافعینی مانند اسمالینگ و ایوانز به نظر می آید در طول فصل مشکلاتی را تجربه کند.

از طرفی تنها یک سال از قرارداد ولار با #استون ویلا مانده است و در صورتی که خودش هم مایل باشد نباید بیشتر از 10 میلیون پوند برای یونایتد آب بخورد و این در حالی است که آرسنال با 15 میلیون پوند خواهان اسمالینگ است و در صورت  فروش اسمالینگ یونایتد سود هم خواهد کرد.

ولار می تواند خرید بسیار مفیدی برای یونایتد باشد چرا که علی رغم کارایی و تچربه ی بسیار در انگلیس اما هزینه ی چندانی بر نخواهد داشت.

همه چیز بستگی به ون خال دارد و در صورتی که بخواهد با سیستم سه دفاعه بازی کند خرید ولار بسیار محتمل تر است تا خواهان اجرای سیستم 4_3_3 باشد.

یونایتد تا کنون 60 میلیون پوند بازیکن خریده است و با وجود نام هایی مانند ویدال و دی ماریا و یا  هوملز حدود 100 میلیون پوند دیگر احتمالا لازم دارد و ولار بهترین گزینه برای خرید است تا نیمکت یونایتد هم به اندازه کافی خوب باشد.

۰ Comments