جایگزین مسیر

منچستریونایتد با ترکیبی قوی در جام مرسدس بنز

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد ترکیب 12 نفره خود برای شرکت در جام مرسدس بنز را اعلام کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه منچستریونایتد ترکیبی قوی را برای جام زیر 19 سال مرسدس بنز معرفی کرد. این رقابت ها پنجم و ششم ژانویه برگزار خواهد شد.

شیاطین سرخ سال گذشته تیز در این رقابت ها شرکت کرده بودند و 5 عضو آن تیم در لیست 12 نفره فرستاده شده برای این دوره از جام نیز حضور دارد.

.

.

این ترکیب اعلام شده یونایتد برای این رقابت ها می باشد:

دروازه بانان: جوئل پریرا, دئن هندرسون

مدافعین: لیام گریمشاوو, پاتریک مک نیر

هافبک ها: بن پیرسون, جو راثول, جاش هاروپ, آندرس پریرا, جیمز ویر, متئو ویلوک

مهاجمین: سم بیرن, حیمز ویلسون

یونایتد در گروه B  با تیم های فلومیننزه, شالکه 04 و بورسیا دورتموند هم گروه شده است. آنها بازی های گروهی خود را روز یکشنبه 5 ژانویه انجام خواهند داد.

.

.

ابتدا ساعت 15:44 شیاطین سرخ به مصاف فلومیننزه می روند, سپس ساعت 16:30 با شالکه 04 دیدار می کنند و ساعت 18:48 دقیقه به مصاف بورسیا دورتموند می روند.

یونایتد در ادامه با توجه به رتبه ای که در گروهش بدست می آورد, بازی های دیگری نیز انجام خواهد داد. آنها احتمالا با یکی از تیم های گروه A یعنی اشتوتگارات, فرایبورگ, فنرباغچه و گراس هاپر زوریخ دیدار خواهند کرد.

.

.

این بازی ها با تیم هایی 6 نفره برگزار می شود. بازی ها در چمن مصنوعی برگزار می شود. اطراف چمن را دیواری به ارتفاع یک متر احاطه کرده است و گوشه های زمین همانند زمین هاکی روی یخ به شکل دایره می باشند. هر بازی 18 دقیقه زمان خواهد داشت.

.

.

شما می توانید از لینک زیر بازی ها را به طور مستقیم تماشا کنید.

لینک

سال گذشته ستارگان جوان یونایتد تقریبا یک بازی زمان برد تا با این سبک بازی کردن, آشنا شوند اما کم کم با ادامه تورنمنت بهتر بازی کردند. امیدواریم با تجربه ای که این بازیکنان در لیگ جوانان اروپا بدست آورده اند, امسال تا مراحل بالاتری در این جام جلو بروند.

۰ Comments