جایگزین مسیر

منچستریونایتد برای جذب کروس امیدوار شد

by | اسفند , ۱۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-پس از اینکه بایرن مونیخ ستاره ی اینتراخت فرانکفورت سپاستین روده را جذب کرد امید های منچستریونایتد برای جذب هافبک بایرن مونیخ تونی کروس بیشتر شد.

برطبق گزارش ها روده که هم پست تونی کروس است با قهرمان بوندس لیگا و اروپا قراردادی 4 ساله امضا کرده است.

این بازیکن 23 ساله که قرارداد فعلی اش با اینتراخت فرانکفورت در پایان فصل تمام می شود،در پایان فصل با انتقالی آزاد و رایگان به آلیانز آرنا منتقل خواهد شد.

هافبک های منچستریونایتد نتوانسته اند دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد را تحت تاثیر قرار بدهند و گفته می شود که این مرد اسکاتلندی مشتاق است که کروس را درطول مهلت نقل و انتقالات تابستانی به الدترافورد بیاورد.

مویس این هافبک را در آلمان زیر نظر گرفته است و در مسابقه ی بایرن در مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم امیراتیس بود تا بازی این هافبک را تماشا کند.

قرارداد کروس در پایان فصل بعد تمام خواهد شد.بنابراین بایرن مونیخ ممکن است تصمیم بگیرد تا از فروش او پولی بدست بیاورد یا اینکه ریسک کند و او را به صورت رایگان در تابستان 2015 از دست بدهد.

خبرها در هفته های گذشته حاکی از این بود که مویس در حال برنامه ریزی بود تا به کروس قراردادی با دستمزد 250,000 پوند در هفته پیشنهاد بدهد تا این ملی پوش آلمانی را برای ترک میهنش اغوا کند.

همچنین بعضی خبرها نشان دهنده این بودند که بایرن مونیخ به جذب ستاره ی بروسیا دورتموند ایلکای گوندوغان که تاکنون برای تمدید قراردادش با دورتموند به توافق نرسیده است،علاقه مند است.

درحال حاضر نیز بایرن خط هافبک پرتعدادی را در اختیار دارد:تیاگو،خاوی مارتینز،شواین اشتایگر،فیلیپ لام(که گواردیولا او را در خط هافبک بازی می دهد)،ماریو گوتزه،کروس و روده که همه باید برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی با هم رقابت کنند.جذب روده نشان می دهد که یک بازیکن(از هافبک ها)محتمل است که از بایرن جدا شود و روی کاغذ کروس محتمل ترین گزینه برای خروج از بایرن است.

جذب یک هافبک دیگر(روده)شک و تردید های بیشتری درباره ی آینده ی کروس ایجاد کرد و همچنین برادر کروس،فلیکس کروس تایید کرد که او با تونی درباره ی انتقال به یونایتد صحبت کرده است.او(برادر کروس) اعتراف کرد که در کودکی طرفدار پر و پا قرص منچستریونایتد بوده است.

وقتی برای اولین بار این شایعه ایجاد شد به نظر انتقالی غیر ممکن می آمد اما حقیقت محض این است که هم بایرن و هم کروس با استراتژی عمومی یکسان که دیگری را تحت فشار بگذارند جلو می روند و در مذاکرات هر چیزی ممکن است و ممکن اتفاقی بیفتد که قابل جبران نباشد و باعث خروج کروس شود.

۰ Comments