جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال جفری کوندوگبیا ؟

by | تیر , ۸ , ۱۳۹۲

طبق گزارشات رسیده قهرمان لیگ برتر انگلستان منچستریونایتد نیز وارد جدال برای خرید هافبک جوان سویا جفری کوندوگبیا شده است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه یونایتد برای خرید این بازیکن 20 ساله که گفته می شود 10 میلیون پوند قیمت دارد باید با باشگاه چلسی به رقابت بپردازد.

با این حال, به گزارش سایت دیارو دسیلوا سرمربی جدید شیاطین سرخ دیوید مویز این بازیکن تیم ملی جوانان فرانسه را گزینه ای ایده آل برای تقویت خط میانه تیمش می داند.

این گزارش تا جایی پیش رفته است که مدعی شده باشگاه یونایتد مذاکرات برای خرید او را با باشگاه سویا آغاز کرده است و همینطور گزارش شده است که نتایج مذاکرات اولیه “مثبت” بوده است.

.

.

جفری کوندوگبیا در طول سال های اخیر توجه برخی باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است, به خصوص از زمانی که به همراه تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی زیر 20 ساله ها به میدان رفت و گل اول تیم ملی فرانسه را در پیروزی 3 بر یک آنها برابر غنا به ثمر رساند و در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

کوندوگبیا هافبکی تدافعی است که در کارنامه خود حضور در رده های مختلف تیم ملی فرانسه را دارد از قبیل تیم زیر 16 ساله ها, زیر 17 ساله ها, زیر 18 ساله ها و در تابستان امسال در ترکیب تیم زیر 20 ساله ها برای کشورش به میدان رفت.

.

.

در حالی که چلسی مدت ها است به دنبال این ستاره جوان است و پس از پیوستن او به سویا, خوزه مورینیو یکی از طرفداران بازی این بازیکن فرانسوی شده است, آرسنال و منچستریونایتد نیز به رقابت برای خرید او وارد شده اند.

هر باشگاهی که در نهایت بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد با قراردادی پیچیده روبرو خواهد بود به این دلیل که این بازیکن در مالکیت شخص ثالث نیز قراردارد. این بازیکن با شرکتی مشارکت دارد که با مشاور دیوید بکهام, گروه تجاری دوین در ارتباط است. این شرکت از سرمایه گذاران خصوصی پایه گذاری شده است که برخی استعدادهای ناب اروپا را به خدمت می گیرند, و کوندوگبیا نیز به همین شیوه با مبلغ 5/2 میلیون پوند از لنس فرانسه به سویا ملحق شد.

.

.

قراردادهای متشکل از مالکیت شخص ثالث در بیشتر کشورهای اروپایی قانونی است اما اتحادیه فوتبال انگلستان و قوانین لیگ برتر با این نوع قراردادها به شدت مخالفت می کنند.

گفته می شود باشگاهی در هفته جاری پیشنهادی 7/7 میلیون پوندی برای خرید این بازیکن به سویا ارائه کرده است که نام آن باشگاه گفته نشده است.

جفری کنودوگبیا در ژوئن سال گذشته طی مصاحبه ای گفت: من دوست دارم که به لیگ برتر بروم, اما این موضوعی نیست که من اکنون تمرکزم را بر روی آن بگذارم.

۰ Comments