جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال دو ستاره بنفیکا

by | اسفند , ۱۰ , ۱۳۹۲

به گزارش روزنامه پرتغالی آ بولا, باشگاه منچستریونایتد نمایندگان خود را برای تماشای بازی ازکوئیل گارای و نیکولاس گایتان در بازی برابر پاوک یونان در رقابت های لیگ اروپا به پرتغال فرستاده بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هر دو این بازیکنان با انتقال به یونایتد در زمان سر آلکس فرگوسن لینک شده بودند.

در تابستان گذشته, گارای یکی از اصلی ترین نام هایی بود که گفته می شود یونایتد این بازیکن را به الدترافورد خواهد آورد, اما گارای تاکید کرد که انتقال او به یونایتد لغو شده است زیرا مویز او را نمی خواهد.

پیش از این نیز از گایتان به عنوان بازیکنی یاد می شد که می تواند جای خالی پل اسکولز را پس از جدایی این هافبک باتجربه انگلیسی پر کند.

گایتان در بازی دیشب برابر پاوک یونان به خاطر عملکرد فوق العاده خود که منجر به به ثمر رساندن گلی زیبا از روی ضربه ایستگاهی شد, برترین بازیکن میدان لقب گرفت.

در سال جای به نظر می رسد مویز به طور خاص به خرید بازیکنان پرتغالی علاقه نشان داده است. زیرا به دفعات خبرهایی منتشر شده است حاکی از این مطلب که یونایتد استعدادیاب های خود را برای دیدن این بازیکنان پزتغالی به این کشور فرستاده است.

استعدادیاب های یونایتد برای دفعان بسیاری بازی ویلیام کارولهو را از نزدیک تماشا کرده اند و همچنین بارها شنیده ایم که نمایندگان یونایتد بازی تیم پورتو را به خاطر الیاکویم مانگالا و فرناندو زیرنظر گرفته اند. اکنون نیز خبر می رسد که آنها برای تماشای بازی گایتان و گارای به دیدن بازی بنفیکا رفته اند.

به نظر می رسد نمی توان در این ارتباط خرده ای به مویز گرفت زیرا او می خواهد درباره بازیکنانی که در تابستان نیاز دارد تا به الدترافورد بیاورد, اطمینان حاصل کند. او باید درباره پولی که قصد دارد برای خرید بازیکن خرج کند, تصمیم بگیرد و از این مسئله اطمینان حاصل کند که یونایتد دقیقا به چه بازیکنانی نیاز دارد. هنگامی که مهلت نقل و انتقالات تابستانی شروع شود دیگر جایی برای اشتباه کردن برای این مربی اسکاتلندی وجود نخواهد داشت.

۰ Comments