جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال دو ستاره سری آ

by | دی , ۲۴ , ۱۳۹۲

به نقل از دیلی میل, سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز با مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس, بپه ماروتا در آخر هفته گذشته دیداری داشته است تا درباره آینده آرتورو ویدال و پل پوگبا صحبت کنند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز یکشنبه به تورین سفر کرده بود تا بازی قهرمان سری آ ایتالیا را برابر کالیاری تماشا کند – اکنون گزارش شده است که مویز پس از بازی ملاقاتی با ماروتا داشته است.

رئیس یونایتد تمایل دارد تا ترکیب تیمش را قوی تر کند – هم در ماه جاری و هم در تابستان – همچنین تصور بر این است که گلیزرها بودجه هنگفتی را برای خرید بازیکنانی با کیفیت برای موفقیت تیم در بلند مدت آماده کرده اند.

پوگبا 3 سال در منچستریونایتد حضور داشت اما در سال 2012 پس از اینکه نتوانست در زمان حضور سر آلکس فرگوسن به ترکیب اصلی تیم راه یابد, به یوونتوس ملحق شد. گفته می شود رقم فروش این بازیکن از سوی بانوی پیر ایتالیا 40 میلیون پوند تعیین شده است.

در روزهای گذشته اخباری نیز مبنی بر علاقه قهرمان لیگ فرانسه, پاریسن ژرمن برای خرید این ستاره جوان فرانسوی شنیده می شد و از این باشگاه فرانسوی به عنوان انتخاب اول پوگبا یاد می شد.

آرتورو ویدال نیز به احتمال فراوان در تابستان می تواند به منچستریونایتد ملحق شود, زیرا احتمال اینکه این بازیکن نابغه شیلیایی در ژانویه تورین را ترک کند, از هر لحاظ رد شده است.

.

اینفوگراف عملکرد پوگبا در فصل 2012/13

مقایسه عملکرد پوگبا در فصل 2012/13 با 2013/14

ویدال از زمان پیوستنش به یووه تا به امروز آمار 4/95 تکل در هر بازی را دارد

ویدال از لحاظ میزان تکل در فصل گذشته در رده سوم برترین بازیکنان سری آ قرار دارد.

 ویدال در فصل گذشته لیگ قهرمانان بیشتر از هر بازیکن دیگری تکل زده است

مقایسه عملکرد ویدال با شوان اشتایگر در فصل 2012/13 لیگ قهرمانان

ویژگی های منحصربفرد ویدال 

۰ Comments