جایگزین مسیر

منچستریونایتد به دنبال سانیا!!

by | اردیبهشت , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

با توجه به مشکلات عدیده در خط دفاعی یونایتد در فصل گذشته ، شایعات زیادی در رابطه با پیوستن ستارگان این پست به این تیم وجود دارد و یکی از این بازیکنان ، باکاری سانیا ، مدافع فرانسوی تیم آرسنال است.

این احتمال وجود دارد که باز هم هواداران آرسنال شاهد پیوستن یکی دیگر از ستارگان خود به یکی از تیمهای شهر منچستر باشند. زمانی که تیم منچستریونایتد تحت هدایت مویز بود، شایعاتی مبنی بر خرید کولمن و بینز – مدافعان تیم اورتون- وجود داشت ؛ اما درست قبل از خروج این سرمربی ، محتمل ترین گزینه خرید برای دفاع چپ لوک شاو بود و در حال حاضر حضور این مدافع جوان در تیم منچستریونایتد بسیار محتمل است ، اما فعلا باید صبر کرد.

حالا ، نشریات گمان میکنند شیاطین سرخ با همشهری خود ، یعنی تیم سیتی ، بر سر تصاحب ستاره فرانسوی تیم آرسنال ، یعنی باکاری سانیا وارد نبرد خواهند شد. از آنجایی که تیم یونایتد به دنبال مدافعانی جدید برای فصل جدید می باشد احتمال حضور او در این تیم بالاست. چرا که تیم آرسنال هم نسبت به پیشنهاد قرارداد جدید به مدافع خود که درخواست حقوق هفتگی صدهزار پوند کرده است، واکنش مثبتی نشان نداده است. اگرچه این ملی پوش فرانسوی یکی از مدافعین راست برتر جزیره است ، اما 31 ساله هم هست ! و البته با توجه به اینکه تیم سیتی یکی دیگر از بهترین بازیکنان این پست، یعنی زابالتا را دارد، بعید به نظر میرسد سانیا در این تیم موقعیتی بهتر از نیمکت نشینی داشته باشد.

اما وضعیت در تیم دیگر منچستر بهتر است و این تیم می تواند به او فرصت حضور در ترکیب اصلی را بدهد اما چیزی که نمی تواند به او بدهد ، حضور در لیگ قهرمانان این فصل است !

در نتیجه باید منتظر ماند و دید در بازار نقل و انتقالات در ماههای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

۰ Comments