جایگزین مسیر

منچستریونایتد خواهان تمدید قرارداد پاتریس اورا می باشد

by | اسفند , ۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش دیلی اکسپرس باشگاه منچستریونایتد حاضر است با پاتریس اورا در مورد تمدید قرارداد وی وارد مذاکره شود و قرارداد وی را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

.
قرارداد مدافع فرانسوی در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و غول های بزرگ فرانسوی یعنی موناکو و پاریس سن ژرمن هر دو خواهان به خدمت گرفتن وی به صورت بازیکن آزاد می باشند.

.
اورا از زمانی که وارد تیم منچستریونایتد شده است توانسته است خود را به عنوان اولین انتخاب برای پست دفاع چپ به سر مربی این تیم تحمیل کند. در ابتدای این فصل دیوید مویس سعی کرد لیتون بینز، مدافع تیم اورتون را به خدمت بگیرد ولی موفق به این کار نشد و اکنون که خود لیتون بینز اعلام کرده است که آینده اش در اورتون رقم خواهد خورد ، مویس قطعا نمی خواهد که بازیکن با تجربه و کلیدی خود در پست دفاع چپ را به صورت رایگان در تابستان از دست بدهد.

.
اورا در طی سال های که عضو تیم منچستریونایتد بوده است توانسته است 5 بار قهرمانی در لیگ برتر و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

.
اگر اورا قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کند ، دومین ستاره ی منچستریونایتد خواهد بود که ظرف چند روز اخیر قرارداد خود را با باشگاه منچستریونایتد تمدید کرده است.

top (1)

۰ Comments