جایگزین مسیر

منچستریونایتد در تابستان به چهار بازیکن جدید احتیاج دارد

by | بهمن , ۷ , ۱۳۹۶

منچستریونایتد در تابستان به چهار بازیکن جدید احتیاج دارد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – پل اینس هافبک سابق شیاطین سرخ معتقد است ژوزه مورینیو تابستان شلوغی را پیش روی خواهد داشت.اینس در مصاحبه با Manchester Evening News عنوان کرد:

تابستان بسیار مهمی برای منچستریونایتد از راه خواهد رسید.وقتی شما باشگاهی همچون منچستریونایتد هستید،باید همیشه به فکر بهبود یافتن باشید.این یعنی برخی از بازیکنان تیم باید تیم را ترک کنند.فکر میکنم در تابستان پیش روی سه یا چهار بازیکن به ترکیب تیم اضافه شوند اما این فقط حدسیات من است و باید دید مورینیو چه فکرهایی در سر دارد.

مورینیو اخیرا اعلام کرده شاو مدافعی در سطح جهانیست.او چندی پیش شاو را بازی نمیداد و او را سرزنش میکرد اما حالا لوک شاو را بازیکنی در سطح جهانی خطاب میکند.من میدانم دلیل این کار چیست.میخواهد به بازیکن تیمش روحیه بدهد اما من فکر نمیکنم شاو بازیکنی در سطح جهانی باشد.شاید از نظر شما بی رحمانه به نظر بیاید اما من معتقدم مورینیو باید برای پست دفاع چپ خود در تابستان اقدام کند.دارمیان نتوانسته انتظارات را براورده کند و من فکر نمیکنم شاو بتواند جای او را پر کند.دنی رز بازیکنیست که در تاتنهام بر روی نیمکت است اما اگر به یونایتد بیاید قطعا فوق العاده کار خواهد کرد.من از خرید او استقبال میکنم.

موضوع دیگری که باید راجع به آن فکر کرد این است که آنتونیو والنسیا تا چه زمانی میتواند به فرم خوب خود ادامه دهد؟قطعا او در این فصل شگفت انگیز کار کرده اما در عین حال ۳۲ ساله است و باید به زودی جانشین خوبی برایش خریداری گردد.

شاید این به مذاق هواداران یونایتد خوش نیاید اما رئال مادرید دوباره برای جذب دخیا اقدام کرده است.بنابراین اگر شما جای مورینیو باشید به دنبال پیدا کردن یک دروازه بان سطح اول نخواهید بود؟

این آخری شاید شما را سوپرایز کند اما من معتقدم مورینیو در تابستان به دنبال جذب یک مهاجم نیز خواهد رفت.مهاجمی با ویژگی هایی متفاوت از لوکاکو.همه میدانیم که ایبرا متاسفانه به پایان عمر فوتبالی خود رسیده و بنابراین باید پشتیبانی برای لوکاکو خریداری گردد.یک مهاجم باکس تو باکس با دوندگی بسیار زیاد.

اگر تنها یک بازیکن وجود داشته باشد که با آمدن سانچز نباید روی نیمکت قرار گیرد،آن بازیکن مارسیال است.او یکی از با استعدادترین بازیکنان لیگ است و در بازی های اخیر فوق العاده بوده است.او به طرز ترسناکی خوب است.

۰ Comments