جایگزین مسیر

منچستریونایتد – رئال سوسیه داد | پیش بازی

by | آبان , ۱ , ۱۳۹۲

دیوید مویس امیدوار است تا با کسب پیروزی در برابر رئال سوسیه داد به کابوس ناکامی های شیاطین سرخ در الدترافورد در فصل جاری پایان بخشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم های فوتبال منچستریونایتد و رئال سوسیه داد از ساعت 22:15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه الدترافورد و در چارچوب هفته ی سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت و این در حالی است که شیاطین سرخ اخیرا نتایج خوبی را در الدترافورد کسب نکرده اند.
مدافع عنوان قهرمانی انگلیس که شروعی ضعیف در لیگ برتر را تجربه میکند و هشت امتیاز از آرسنال صدر نشین عقب افتاده است ، در دوبازی آخر خود در ورزشگاه خانگی یعنی الدترافورد متحمل یک شکست 2-1 در برابر وستبرومویچ و تساوی 1-1 برابر ساوتهمتون شده است.
همچنین شیاطین سرخ در آستانه ی بازی با رئال سوسیه داد امیدوارند تا آمار 1 برد از 8 بازی گذشته ی خانگی در برابر تیم های اسپانیایی را بهبود ببخشند که آخرین برد آنها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2008 در برابر بارسلونا بر می گردد که شیاطین سرخ با گل فوق العاده زیبای اسکولز به مرحله ی نهایی راه یافتند.
ولی شیاطین سرخ نسبتا شروع خوبی را در لیگ قهرمانان اروپای این فصل تجربه می کنند . آنها در بازی نخست موفق به کسب پیروزی دلچسب 4-2 در برابر بایرلورکوزن شدند و بعد از آن نیز در سفر به اکراین توانستند 1 امتیاز از تیم شاختار بگیرند تا صدر نشین گروه A لیگ قهرمانان اروپا شوند.
در مقابل رئال سوسیه داد شروع بسیار نا امید کننده ای را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است. آنها در بازی نخست با نتیجه ی 2-0 مغلوب تیم شاختار شدند و در بازی دوم نیز بازی را با نتیجه ی 2-1 به لورکوزن واگذار کردند.
رئال سوسیه داد تنها یکبار در رقابت های اروپایی در برابر تیم های انگلیسی قرار گرفته است که در جام یوفای سال 1975 در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ی 9-1 مغلوب تیم لیورپول شد و این اولین رویارویی این دو تیم در کل تاریخ باشگاه ها می باشد.

.

——————————————————————————————————————————————————————–

دیوید مویس امیدوار است که دنی ولبک و تام کلورلی با وجود از دست دادن تمرینات روز سه سنبه توانایی به میدان رفتن را پیدا کنند.
مدافعین مرکزی و با تجربه ی منچستریونایتد یعنی نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند به نظر پس از غیبت در تساوی این تیم برابر ساوتهمتون سلامتی کامل خود را به دست آورده باشند ولی باید منتظر ماند و دید که آیا مویس از آنها استفاده خواهد کرد و یا اینکه زوجی را از بین اوانز – اسمالینگ و جونز روانه ی میدان خواهد کرد.
مدافع چپ شیاطین سرخ ، پاتریس اورا نیز مصدومیت جزئی را از ناحیه ی پای چپش احساس میکرد ولی به نظر میرسد که برای آغاز مشکلی نداشته باشد در حالی که باید منتظر ماند و دید که آیا دیوید مویس عدنان یانوزای را برای اولین بار در رقابت های اروپایی به میدان خواهد فرستاد یا خیر ؟

.

 

——————————————————————————————————————————————————————–

کاپیتان سوسیه داد ژابی پریتو در دیدار برابر والنسیا در نیمه ی دوم وارد زمین شد تا بدین معنی باشد که برای بازی مقابل منچستر یونایتد هیچ مصدومیتی ندارد ولی هافبک این تیم گورکا الوستوندو همان بازی را به دلیل کشیدگی ران از دست داد.
استوان گرانرو که از تیم کوئینز پارک رنجرز به طور قرضی در تیم اسپانیایی توپ میزند نیز به نظر میرسد که بازی برابر منچستر یونایتد را از دست خواهد داد.
کارلوس ولا که در تیم سابق خود یعنی آرسنال هم بازی رابین ون پرسی بود و در تیم ملی مکزیک نیز هم بازی چیچاریتو می باشد امیدوار است که از ابتدا در برابر منچستریونایتد قرار بگیرد.

.

عملرکرد دو تیم در 6 بازی گذشته :

——————————————————————————————————————————————————————–

.

نکات قابل توجه دو تیم :

——————————————————————————————————————————————————————–

* یونایتد در بازی های خانگی خود در برابر تیم های اسپانیایی 8 پیروزی ، 9 تساوی و 4 شکست بدست آورده است.
* رئال سوسیه داد از ابتدای تاسیس خود یک باشگاه متعصب به ایالت باسک بوده است که تا سال 1989 هیچ بازیکنی را غیر از اهالی این ایالت جذب نکرد تا اینکه در سال 1989 جان آلدرید ایرلندی از لیورپول به این تیم آمد تا این سنت شکسته شود.

.

ستاره ی حریف :

——————————————————————————————————————————————————————–

آنتوین گریزمان بی شک مرد اول تیم اسپانیایی در بازی امشب خواهد بود . بازیکنی که با به ثمر رساندن یک گل بسیار دیدنی که مانند گل وین رونی در دربی سال 2011 منچستر بود تیم رئال سوسیه داد را در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا از سد لیون عبور داد و نشان داد که چرا تیم هایی از جمله آرسنال و آث میلاد در طول پنجره ی نقل و انتقالات به دنبال وی بوده اند.

.

داور بازی :

——————————————————————————————————————————————————————–

داور این دیدار بَس نیج هویس هلندی خواهد بود که برای اولین بار بازی های منچستریونایتد را قضاوت خواهد کرد. همچنین در سال 2009 وقتی تیم ملی انگلیس با نتیجه ی 6-0 که دو گل آن را وین رونی زده بود توانست آندورا را در ورزشگاه ومبلی شکست دهد ،‌ این داور قضاوت میدان را بر عهده داشت.

.

نقل قول :

——————————————————————————————————————————————————————–

” من قبلا یک پیراهن از اریک کانتونا داشتم – او بازیکن مورد علاقه ی من بود. آنها یک باشگاه افسانه ای هستند، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان و ورزشگاه آنان همیشه من را مجذوب خودش می کند. بازیکنان، هواداران و هر کس دیگری در سن سباستین از اینکه در مقابل منچستریونایتد بازی خواهیم کرد هیجان زده هستند. این بسیار زیبا خواهد بود که در برابر آنها بازی کنیم.”
-ژابی پریتو کاپیتان تیم رئال سوسیه داد-

.

ترکیب تیم منچستریونایتد در بازی قبلی ( تساوی 1-1 در برابر ساوتهمتون)

——————————————————————————————————————————————————————–

.

ترکیب تیم رئال سوسیه داد در بازی قبلی ( پیروزی 2-1 برابر والنسیا)

——————————————————————————————————————————————————————–

۰ Comments