جایگزین مسیر

منچستریونایتد علاقه مند به جذب لوک سیمپسون

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد و سلتیک به دنبال دروازه بان جوان الدهام لوک سیمپسون هستند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هر دو باشگاه تیم استعدادیاب خود را برای زیر نظر گرفتن این جوان 18 ساله در اواخر فصل گذشته فرستاده بودند. آنها در حال ارزیابی برای انتقال این بازیکن هستند. او هنوز می تواند در ترکیب اول الدهام به میدان رود.

باشگاه الدهام به تازگی لی جانسون را به عنوان مربی خود انتخاب کرده است و برای خرید اهدافش در بازار نقل و انتقالات به بودجه نیاز دارد به همین دلیل مبلغ لازم برای این انتقال نیز مناسب می باشد و خرید سیمپسون زیاد سخت به نظر نمی رسد.

لوک سیمپسون این شانس را دارد که در فصل آینده دروازه بان دوم تیم الدهام شود. این دروازه بان جوان پس از آمدن مربی جدید لی جانسون شماره جدیدی در تیم گرفته است.

.

.

علی رغم اینکه آلکس سیزاک دروازه بان اول تیم قصد تمدید قرارداد خود را دارد مربی علاقه ای ندارد از او به عنوان دروازه بان شماره یک استفاده کند.

دستیار جانسون, تونی پلیسکریک گفت: لوک می تواند به عنوان دروازه بان دوم در تیم بماند.

این دروازه بان جوان گام اول خود برای درخشیدن در ترکیب الدهام را بر می دارد. او جز نه بازیکن مدرسه ای بود که توسط بورسیه ای دوساله توانست در باشگاهی در لیگ دسته اول بازی کند.

لوک جوان با اینکه تنها 15 سال سن داشت برای اولین بار برای الدهام به میدان رفت و در بازی جند وقت قبل این تیم با رکسهام با عملکرد درخشانی که در آن بازی داشت, نشان داد تهدیدی جدی برای دروازه بانان اصلی الدهام است.

علی رغم اینکه او طرفدار منچستریونایتد می باشد, الگوی لوک در دروازه بانی پیتراشمایکل نیست بلکه دروازه بان حال حاضر منچسترسیتی جو هارت می باشد.

لوک می گوید: من عاشق دروازه بانی هستم, من از این کار لذت می برم. من سعی می کنم با صحبت کردن با مدافعین خودم را بیشتر در جریان بازی قرار دهم و بازکنان را سازماندهی کنم و این مسئله به من کمک می کند عملکرد بهتری از خود نشان دهم.

او گفت تبدیل شدن به بازیکنی حرفه ای در باشگاهی در لیگ برتر,  آرزوی او است. او گفت: این همان چیزی است که من به دنبالش هستم.

” بسیار عالی خواهد بود اگر من در باشگاهی تمام وقت عضو شوم و بتوانم هر روز تمرین کنم.”

منچسترسیتی پیش از این به دنبال لوک بوده است و گفته می شود در میان تعدادی از باشگاه های لیگ برتری عملکرد او را زیر نظر دارد.

۰ Comments