جایگزین مسیر

منچستریونایتد هنوز انتخاب اول برونو گومز

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۲

برونو گومز استعداد 17 ساله باشگاه دسپورتیوو برزیل هنوز تمایل دارد تا به باشگاه منچستریونایتد ملحق شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه منچستریونایتد برای خرید این بازیکن باید با باشگاه هایی همچون رئال مادرید, اودینزه و سائوپائولو رقابت کند. باشگاه یونایتد برای اولین بار برای خرید این بازیکن 17 ساله که 28 گل در باشگاه دسپورتیوو برزیل در رده زیر 17 سال زده بود, وارد عمل شد. اما پس از نشان دادن تمایل بسیار برای جذب این بازیکن, اکنون به نظر می رسد باشگاه هنوز تصمیم نگرفته است که این بازیکن را بخرد یا نه.

سائوپائولو آخرین باشگاهی است که علاقه خود برای خرید برونو گومز را نشان داده و شایعه شده بود که این مهاجم در آستانه انتقال به لوکاس اوانگلیستا در هفته گذشته بوده است.

گومز همیشه در مصاحبه ها و از طریق حساب شخصی خود در توبتر اعلام کرده است که انتخاب اول او یونایتد است اما اکنون که این بازیکن در آستانه تولد 18 سالگی خود قرار داد, کسانی که با این بازیکن در ارتباط هستند, به ویژه پدر این بازیکن, درصدد گرفتن قراردادی پرسود برای گومز هستند.

باشگاه منچستریونایتد به دقت مراحل پیشرفت این بازیکن را دنبال می کرد و اعلام کرده است که درباره خرید او عجله نخواهد کرد.

با توجه به حضور بازیکنان بااستعداد زیادی در خط حمله تیم های یونایتد در رده های مختلف, احتمال خرید یک بازیکن دیگر در پست مهاجم برای باشگاه منچستریونایتد کمی غیرمحتمل به نظر می رسد.

۰ Comments