جایگزین مسیر

منچستریونایتد و لیورپول همچنان به دنبال مدافع سنت اتین

by | آبان , ۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –مدافع سنت اتین کورت زوما اصرار دارد هیچ گاه تیم خود را ترک نمی کند و در سنت اتین خوشحال است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد از شکست خوردن لیون در این انتقال حال لیورپول و یونایتد به دنبال این جوان آینده دار هستند تا هر جور شده او را به تیم خود منتقل کنند.

حال سنت اتین به باشگاهی تبدیل شده است که چند بازیکن خوب را پرورش می دهد از همین رو تیم های زیادی به دنبال بازیکنان جوان و آینده دار این تیم هستند و یونایتد نیز به دنبال مدافع آینده دار اروپا کورت زوما می باشد تیمی که در لیگ 1 فرانسه حضور دارد.

هر دو باشگاه لیورپول و یونایتد در این ماه ها به کورت زوما مدافع 18 ساله لینک شده اند.

ولی این ستاره فرانسوی که در لیون به دنیا آمده است میگوید در سنت اتین خوشحال است و سعی می کند در این تیم به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و هواداران این تیم را خوشحال کند.

زوما با ورت فوت می گوید:هر تیم به او پیشنهاد 15 میلیونی در سال هم بدهد از سنت اتین جدا نمی شود.اگر من به تیم لیون که شهر زادگاهم به شمار می رود نیز منتقل شوم این یک خیانت به شمار می رود.

به گزارش تاک اسپورت:همچنان یونایتد و لیورپول وضعیت این ستاره را زیر نظر دارند.تا او را با انتقالی خوب به تیمشان منتقل کنند.

یونایتد که 2 ستاره خود نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند قراردادشان در تابستان آینده به پایان میرسد ممکن است تیم را در تابستان آینده ترک کنند از همین رو یونایتد سخت به دنبال آوردن زوما به اولترافورد می باشد.

لیورپول نیز که اجازه ترک اسکرتل را داده است و سرمایه گزاری خوبی در دفاع کرده است ولی دنیل اگر سخت مورد بارسلونا می باشد از همین رو لیورپول نیز زوما را به هر قیمتی می خواهد تا او را به آنفیلد ببرد.

۰ Comments