جایگزین مسیر

منچستریونایتد پیشنهادی ۵۱ میلیون پوندی برای ستاره رئال مادرید، مارکو آسنسیو ارائه کرده است

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-آسنسیو ۲۱ ساله در فصل گذشته و تحت هدایت زیدان ۱۱ بار در ترکیب آغازین قرار گرفت. اما او از محرومیت ۵ جلسه ای کریس رونالدو استفاده کامل را برده است و با زدن دو گل در دو بازی لیگ، شروع خوبی داشته است.

به نقل از سایت خبری دیارو گل، استعدادهای آسنسیو تحت نظر بوده است و منچستریونایتد با خوشبینی، پیشنهادی ۵۱ میلیون پوندی به رئال داده است.

گفته می شود این پیشنهاد زمانی داده شده است که منچستر به دنبال گرث بیلی بوده است که مدت ها هم به انتقال به منچستر لینک شده است.

با این حال، رئال مادرید بلافاصله پیشنهاد آنها را رد کرده است زیرا آنها مصمم هستند این ستاره آینده دار را در رئال نگه دارند.

این بازیکن ملی پوش، در قرارداد خود که تا سال ۲۰۲۲ است، بند فسخ قرارداد ۷۴ میلیون پوندی دارد.

اما دیارو گل می گوید فلورنتینو پرز آماده است تا رقم فسخ قرارداد او را به ۵۲۲ میلیون پوند افزایش دهد تا عملا هرگونه علاقه به جذب وی را با شکست مواجه کند.

آسنسیو نگران زمان بازی خود در این فصل است، اما گویا زیدان به او اطمینان داده است. این بدین معناست که زمانیکه رونالدو به ترکیب اولیه تیم بازگردد، کریم بنزما و بیل در خطر از دست دادن جایگاه خود هستند.

اینکه مورینیو پیشنهاد دیگری را برای خرید این بازیکن پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بدهد، امروز مشخص خواهد شد. اما برای اینکار باید پییشنهادی وسوسه انگیر به رئال ارائه کند.

یونایتد تا اینجای کار در فصل نقل و انتقالات شروع خوبی داشته است و با لوکاکو، ماتیچ و لیندلوف قرار بسته است.  مورینیو تا اینجای کار شروع بسیار خوبی داشته است و با سه پیروی متوالی در آغاز فصل، منچستر را در رده نخست قرار داده است.

 

۰ Comments