جایگزین مسیر

منچستریونایتد – چلسی ؛ پنج نبرد کلیدی

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در اینجا سعی داریم 5 نبرد کلیدی بازی یکشنبه منچستریونایتد در مقابل چلسی را بررسی کنیم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بزرگترین بازی این هفته در استمفورد بریج بین خوزه مورینیو و دیوید مویس برگذار می شود.

این بازی برای طرفین بازی بزرگی است اما برای یونایتد بیشتر ، زیرا منچستر یونایتد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از کورس عقب مانده است و زیر فشار قرار دارد ؛ آنها می خواهند در نیم فصل دوم جز 4 تیم بالای جدول قرار گیرند.

بازیکنان حرفه ای در دو تیم وجود دارند اما کفه ترازو به نفع مورینیو سنگینی میکند او نمانیا ماتیچ را نیز دارد در صورتی که دیوید مویس برای بازی دادن به رونی هم باید ریسک کند.

نگاهی می اندازیم به نبرد ها و رویارویی های کلیدی این بازی.

 

پیتر چک در مقابل دیوید ده خیا

در این جا قصد نداریم آن ها را از لحاظ فیزیکی با هم مقایسه کنیم ، اما هر دو نود دقیقه نبرد سخت را پیش رو دارند.

احتمالا هر کدام از این دو که بتوانند عملکرد بهتری از خود نشان دهند همان تیم پیروز شود. آن ها واکنش ها و دریافت هایی در سطح بالا دارند و می توانند تیم خود را در بازی نگه دارند.

 

اشلی کول در مقابل آنتونیو والنسیا

آنتونیو والنسیا قطعا به دنبال این است تا در مواقعی که اشلی کول برای حمله به جلو می رود از فضای به وجود آمده برای ضد حملات استفاده کند.

اشلی کول در مواقعی که به جلو می رود باید دقت کند که جا نماند و از والنسیا مراقبت کند ؛ اگر چه کول سریع است اما به اندازه کافی سرعت ندارد و ممکن است در رقابت تن به تن با والنسیا ناموفق عمل کند.

 

نمانیا ماتیچ در مقابل دنی ولبک

من به مورینیو پیشنهاد می کنم که از اول به ماتیچ بازی بدهد.

دلیل این نبرد ، کلیدی بودن ولبک است ، او یکی از مهره های کلیدی است و بازی خوب ارائه می دهد ، زیرا این بازیکن یونایتد چرخش ها و حرکات شناور را بهتر از بقیه بازیکنان اجرا می کند. او تمایل دارد از هر دو سمت چپ و راست حمله کند ؛ گاهی اوقت نیز به عمق می زدند ، نمانیا ماتیچ باید مراقب او باشد.

 

اسکار در مقابل مایکل کریک

این بازیکن برزیلی بسیار خوب میان خط دفاع و هافبک حریف کار می کند.

کریک نیازی به داشتن فیزیک بهتر ندارد(در مقابل اسکار) ، اما او بازیکنی است که باید فضاها را برای اسکار ببندد این امر باعث می شود تا بازیکنانی به سبک اسکار که توپ را دریافت می کنند و نفوذ می کنند به مشکل برخورد کنند.

 

فرناندو تورس در مقابل نمانیا ویدیچ

احتمالا تورس از ابتدا به میدان برود او سعی می کند تا از سرعت کم مدافعین مرکزی یونایتد استفاده کند.

نکته کلیدی برای ویدیچ این است که در حالت آماده باش بماند و نگذارد تا موقعیتی برای تورس به وجود آید ، در حقیقت ممکن است تورس بین مدافعان تغییر کند اما نباید بگذارند پاس های مناسبی به وی برسد.

 

شما نبرد اصلی بین منچستریونایتد و چلسی را در چه می بینید؟

 

۰ Comments