جایگزین مسیر

منچستریونایتد ۲ – ۲ برنلی : اوله همچنان شکست ناپذیر

by | بهمن , ۹ , ۱۳۹۷

کانون هواداران منچستریونایتد در ایران – دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته ی ۲۴ام لیگ جزیره به مصاف هم رفتند و در نهایت به نتیجه ی تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه الدترافورد برگذار شد ابتدا تیم برنلی با نتیجه ی ۲-۰ از میزبان پیش افتاد اما در انتهای بازی شیاطین سرخ با به ثمر رساندن دو گل در ۵ دقیقه از شکست فرار کردند تا رکورد شکست ناپذیری خود در الدترافورد در برابر برنلی را که از سال ۱۹۶۲ پابرجا بود حفظ کنند.

برای تیم میهمان ابتدا در دقیقه ی ۵۱ اشلی بارنز روی اشتباه فردی بازیکنان یونایتد موفق به گلزنی شد. سپس در دقیقه ی ۸۱ بار دیگر بازیکنان برنلی از اشتباه بازیکنان یونایتد استفاده کردند و با یک توپ ربایی و ضدحمله موفق به زدن گل دوم شدند.

اما شاگردان اوله گنار سولسشر نا امید نشدند تا اینکه در دقیقه ی ۸۷ روی حرکت جسی لینگارد در محوطه ی جریمه داور یک پنالتی به نفع منچستریونایتد اعلام کرد و پل پوگبا موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. در ادامه و در دقیقه ی ۹۲ تام هیتون موفق شد ضربه ی سر الکسیس سانچز را با واکنشی بسیار خوب دفع کند اما توپ برگشتی را ویکتور لیندلوف به گل تبدیل کرد تا اولین گل خودش برای شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

۰ Comments