جایگزین مسیر

منچستریونایتد ۲ – هادرسفیلد ۰ ؛صعود با دبل روملو

by | بهمن , ۲۸ , ۱۳۹۶

منچستریونایتد ۲ – هادرسفیلد ۰ ؛صعود با دبل روملو

پایگاه هواداران منچستریونایتدمنچستریونایتد با ارائه ی یک بازی برتر توانست با دو گل روملو لوکاکو صعود بی دردسری را به یک چهارم نهایی FA cup داشته باشد.

یونایتد در این بازی با پنج تغییر نسبت به بازی مقابل نیوکاسل وارد زمین شده بود و پوگبا که پیش از این قرار بود در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد،به دلیل بیماری بازی را از دست داد تا همیلتون بازیکن جوان آکادمی که از او به عنوان روی کین جدید یاد میشود،برای اولین بار وارد لیست ۱۸ نفره ی تیم اصلی گردد.

در این بازی آسوده ترین بازیکن یونایتد سرخیو رمورو بود،چرا که در طول بازی به هیچ وجه مجبور به نشان دادن واکنش جدی نشد.به نظر میرسید مورینیو با توجه به در دسترس نبودن هررا،رشفورد و زلاتان،قصد نداشت فشار زیادی را بر بازیکنان تیم تحمیل کند چرا که منچستریونایتد چهارشنبه شب بازی مهمی را در مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو دارد و پس از آن نیز شیاطین سرخ باید در لیگ برتر رودر روی چلسی قرار بگیرند.

گل اول توسط حرکت خوب روملو لوکاکو و پاس ماتا در نیمه ی نخست بازی به ثمر رسید.از نکات مهم این نیمه گل خوان ماتا بود که بسیار سخت گیرانه آفساید اعلام شد و داور گل را مردود اعلام کرد.

در نیمه ی دوم نیز باز هم لوکاکو روی پاس فوق العاده ی الکسیس صاحب توپ شد و کار هادرسفیلد را تمام کرد.در ادامه بازیکنان یونایتد بیشتر بازی را اداره میکردند و مراقب ساق های خود بودند.البته چند موقعیت روی ضد حملات ایجاد گردید که با بی دقتی مهاجمان در دادن پاس های آخر به هدر رفت تا بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان برسد.

شاید بتوان گفت مهمترین اتفاق بازی در نیمه ی دوم،بازگشت اریک بایی مدافع مستحکم تیم پس از ماه ها به زمین مسابقه بود.قطعا بازگشت او شرایط بهتری را برای خط دفاعی منچستریونایتد رقم خواهد زد.

به امید موفقیت تیم محبوبمان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا.

۰ Comments