جایگزین مسیر

منچستریونایتد 3-0 المپیاکوس | 5 نکته ای که آموختیم

by | اسفند , ۲۹ , ۱۳۹۲

شاید هیچ کسی انتظار نداشت که شیاطین سرخ پس از پشت سرگذاشتن فصلی ناامیدکننده و شکست 2 بر 0 برابر المپیاکوس در بازی رفت, بتوانند حماسه ای در بازی برگشت در الدترافورد در تاریخ یونایتد به ثبت برسانند. اما شیاطین سرخ ماموریت غیرممکن را با موفقیت به اتمام رساندند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اکنون شیاطین سرخ با پیروزی 3 بر 0 به همراه چلسی تنها تیم های انگلیسی هستند که در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان حضور دارند.

 

رایان همچنان با قدرت ادامه می دهد

این چهارمن بازی رایان در سال 2014 بود. به نظر می رسد با بالا رفتن سن, او دیگر در نقشه های دیوید مویز جایی نداشته باشد.

اما در شرایطی که زیاد عجیب نیست که او به طور مرتب برای شیاطین سرخ بازی کند, گیگز در بازی چهارشنبه شب نشان داد که هنوز کارهای بسیار زیادی می تواند انجام دهد.

او پاس بی نظیری به رابین داد تا پنالتی برای شیاطین سرخ بدست آید و به گل اول یونایتد ختم شود. دقایقی مانده به پایان نیمه اول, گیگز پاس عالی دیگری به رونی داد تا این مهاجم انگلیسی پاس گل دوم رابین را بدهد.

همانند بازی برابر رئال مادرید در فصل گذشته, گیگز یکی از نامزدهای انتخاب به عنوان برترین بازیکن میدان محسوب می شد. به نظر همچین افتخاری برای بازیکنی که وارد 41 سالگی شده است, عملکرد بدی نیست.

 

رابین بازیکنی در حد کلاس جهانی است, حتی اگر در بهترین شرایط خود نباشد

رابین فان پرسی نتوانسته است در فصل جاری همانند فصل گذشته عالی ظاهر شود, به خصوص پس از مصدومیتی که باعث شد چند هفته از ترکیب فاصله بگیرد.

هنوز او می تواند آمار 0/68 گل برای هر بازی در فصل جاری را بهتر کند. فصل گذشته آمار او 0/63 گل به ازای هر بازی بود. در فصلی که سرشار از ناامیدی و ناراحتی بوده است, هواداران یونایتد به گرمی از هت تریک رابین در بازی دیشب استقبال کردند.

 

ولبک بعد دیگری به بازی یونایتد می دهد

دنی ولبک تنها 15 دقیقه برابر لیورپول در بازی یکشنبه به میدان رفت, اما یونایتد زمانی که او به میدان رفت, 10 نفره شده بود. بنابراین او نمی توانست تاثیری در بازی ایجاد کند.

دیشب هواداران یونایتد, دیدند او چه توانایی هایی دارد و چه ویژگی هایی می تواند به تیم بیافزاید, زمانی که در بهترین فرم خود باشد. او در تمام مدت بازی به خاطر جابجایی و تحرکش و سرعت بالایی که دارد, نگرانی برای مدافعان تیم های حریف بود.

او هنوز می تواند چیزهای زیادی در هنگام قرار گرفتن در روبروی دروازه حریف یاد بگیرد, اما هر زمان, نیاز باشد که تیم حریف را به دردسر بیاندازیم, ولبک به شکل فوق العاده ای در میان مدافعان ظاهر می شود و با بازی خود کاری می کند تا آنها نگران شوند.

 

دخیا مهره کلیدی برای آینده یونایتد محسوب می شود

در حالیکه نتیجه بازی حاکی از بازی نسبتا آسان برای یونایتد می دهد, دیوید دخیا با واکنش های عالی خود در موقعیت های مختلف باعث شد تا شیاطین سرخ به این نتیجه برسند.

در استرتفورد اند, هواداران نام او را تکرار می کردند تا همه بدانند, او چطور به اندازه رابین باعث شد شیاطین سرخ به مرحله بعد راه یابند.

 

اورا شانس آورده است بازیکن محبوبی است

تمام خطری که المپیاکوس داشت, به بازی آنها در جناح راست بستگی داشت, جایی که پاتریس اورا بارها و بارها به دردسر افتاد.

مهمترین مسئله ناامیدکننده در ارتباط با ناتوانی او در حفظ مالکیت توپ یا تصاحب توپ از تیم حریف, این بود که هنگام دنبال کردن بازیکن حریف, نفسی تازه کند.

او نقش بسیار زیادی در بازی هجومی تیم داشت اما هنگامی که به کارهای دفاعی نگاه کنیم, وظیفه ای که اصلی ترین کار او باید باشد, او بسیار کم مفید ظاهر شد.

کاپیتان دوم تیم باید خوش شانس باشد که در میان هواداران بسیار محبوب است زیرا بازیکنان دیگری در تیم نمی تواننند با ارائه همچین عملکردی, مورد انتقاد قرار نگیرند.

[highlight]شما با کدامیک از این نکته ها موافق هستید؟[/highlight]

۰ Comments