جایگزین مسیر

منچستر به دنبال نگه داشتن عدنان در اولدترافورد

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-عدنان در صحبت هایی اعلام کرد در منچستر یونایتد خوشحال است و قصد جدایی از منچستر را ندارد.

.

.

.

.

.

منچستر به دنبال تمدید قرارداد جدید به عدنان ستاره نوظهور خود می باشد و می خواهد هر طور شده او را در الدترافورد ماندنی کند.

قرارداد فعلی این بازیکن در تابستان 2014 به پایان می رسد و به نظر می رسد منچستر یونایتد موفق شده است این ستاره را در منچستر نگه دارد و قرار داد جدید او را به زودی رسمی کند.

با این حال این ستاره 18 ساله به تیم هایی همچون یوونتوس بارسلونا لینک شده است ولی به نظر می رسد این ستاره به دنبال این است که سالهای زیادی را در منچستر بماند و به فوتبال خود ادامه دهد.

عدنان که در بازی قبل 2 گل را در برار ساندرلند به ثمر رساند و بازی قابل توجهی را به نمایش گذاشت وبه نقل از شبکه تلوزیونیKTV این ستاره به زودی قرار داد جدید خود را با منچستر امضا می کند.januzaj

مویس می گوید او در تمرینات به خوبی تمرین می کند و در بازی با ساندرلند به ما نشان داد که می توان اور ا در ترکیب اصلی قرار داد او واقعا با استعداد است.

 

عدنان افزود که من بازیکن منچستر هستم و به این تیم وفادار می مانم.

من میخواهم در بیشتر بازی های منچستر در زمین باشم و به زودی به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوم.

به گزارش مترو عدنان به زودی یک قرارداد 4 ساله با منچستر امضا می کند ولی باین وجود پدر عدنان این خبر را تکذیب می کند و می گوید هیچ چیز معلوم نیست به زودی همه چیز مشخص می شود.

به احتمال زیاد بازی شنبه منچستر یونایتد برابر ساوتهمتون دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد از عدنان به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب استفاده  می کند.

منبع:GMF

 

 

 

۰ Comments