جایگزین مسیر

منچستر یونایتد اجازه رفتن 7 بازیکن از تیم در این تابستان را می دهد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبه گزارش تایمز منچستر یونایتد می خواهد پس از حضور 1 ساله فلینی در این تیم این بازیکن را به فروش بگذارد و شش بازیکن دیگر نیز اجازه دارند این تیم را ترک کنند.

مروان فلینی در تابستان گذشته به منچستر یونایتد پیوست اما این بازیکن در یونایتد بازی های خوبی از خود به نمایش نگذاشت و با توجه به اینکه دیوید میوس از یونایتد جدا شده است آینده این بازیکن نیز در خطر می باشد.

فلینی بلژیکی بعد از اینکه از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد در این تیم به خوبی به کار گرفته نشد و این باعث شد طرفداران از وضعیت او در باشگاه ناراضی باشند.

به گزارش تایمز منچستر یونایتد مایل است تا این بازیکن را با قیمتی حدود 15 میلیون پوند به فروش بگذارد و با توجه به اینکه یونایتد برای او 27.5 میلیون پوند هزینه کرد در این امر یونایتد ضرر  خواهد کرد.

در این خبر آمده است که مربی جدید منچستر یونایتد لوییس فن خال به دنبال بازسازی اساسی در ترکیب یونایتد می باشد و می خواهد  فلینی که بازیکنی فیزیکی می باشد را به فروش بگذارد.

سرمربی منچستر یونایتد می خواهد بازیکنان زیادی را به فروش بگذارد و به دنبال بازیکن های بسیاری در نقل و انتقلات باشد و در تابستان می خواهد هزینه بسیاری کند اگر چه فن خال تمام تمرکزی را روی جام جهانی گذاشته است ادوودوارد مدیر اجرایی منچستر یونایتد در حال نهایی کردن قرارداد بازیکنان می باشد.

با توجه به رفتن ریو فردیناند و ویدیچ از یونایتد لوییس فن خال به دنبال مدافعی جدید می باشد که در لیست او 5 مدافع به چشم می خورد و همچنین لوک شاو آرین روبن و هوملز نیز از اهداف لوییس فن خال به شمار می روند.

همچنین ممکن است باشگاه منچستر یونایتد شش بازیکن دیگر را نیز به فروش بگذارد و آنها را به تیم دیگری منتقل کند.

۰ Comments