جایگزین مسیر

منچستر یونایتد به دنبال ستاره رئال مادرید خدیرا

by | آبان , ۱۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –منچستر یونایتد به دنبال سامی خدیرا با قیمت 35 میلیون پوند می باشد و به طور دقیق شرایط او را زیر نظر دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به نظر می رسد افرادی برای تماشای این بازیکن آلمانی به مادرید فرستاده شده اند تا بازی اور ار به دقت زیر نظر داشته باشند و بتوانند با پیشنهادی این هافبک جنگنده را به اولترافورد بیاورند.

این هافبک آلمانی به شدت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچستر یونایتد لینک بود ولی این انتقال انجام نشد  حال به نظر می رسد یونایتد پیشنهاد 35 میلیونی را به سران مادریدی فرستاده اند.

در چند هفته اخیر گمانه زنی هایی در مورد آنده خدیرا به گوش می رسید ولی این بازیکن اعلام کرده است در مادرید خوشحال است او در زمان مورینیو نیز به این تیم وفادار مانده بود و در این تیم ماندنی شد در صورتی که او می توانست تابستان به اولترافورد بیاید.

و جای تعجب نیست که چلسی نیز به دنبال اوست خوزه مورینیو سخت به دنبال آوردن این ستاره به استمفوربریج می باشد.

با این حال می توان چلسی را نیز به عنوان رقیب یونایتد دانست به گزارش دیلی استار مربی یونایتد فیل نویل در بازی هفته پیش لالیگا که بین رئال مادرید و  سویا برگزار شده است  در ورزشگاه حضور داشته است و بازی خدیرا به دقت تماشا کرده است این بازی 7-3 به سود تیم مادریدی به پایان رسید.

با این حال مویس نمی خواهد در نقل و انتقالات جدید شکست دوباره ای بخورد و تماشاگران را نگران کند می خواهد با پیشنهادی تازه خدیرا را به اولترافورد بیاورد.

مویس می خواهد برای حل مشکلات تیم و برای دفاع از عنوان قهرمانی این بازیکن آلمانی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگرید تا فشار ها از روی او و تیم برداشته شود.

۰ Comments