جایگزین مسیر

منچستر یونایتد به دنبال فیل جونز آلمانی

by | اسفند , ۱۰ , ۱۳۹۲

منچستر یونایتد با ماتیاس گینتر مدافع فرایبورگ لینک شده است.

یک فیل جونز کافی نیست , بنابراین چرا منچستر یونایتد نباید دنبال دو تا از آنها باشد.

دیوید مویس به خرید ماتیاس گینر مدافع آلمانی که این هفته برای اولین بار در ترکیب تیم ملی آلمان قرار گرفت  لینک شده بود.

سخت است که بگوییم او در آن شب تحت تاثیر قرار گرفت یا خیر. با اینکه او به تیمش کمک کرد که کلین شیت داشته باشد ولی فقط یک تکل زد , دو بار توپ حریف را قطع کرد و دو دفع توپ داشت ولی این آمار برای یک مدافع میانی خوب نیست.

اگرچه او بازیکنی بسیار با ارزش است ولی با توجه به عملکرد موفقیت آمیز پر مرته ساکر برای آلمان , کمتر به او توجه می شود. او با اینکه 20 سال سن دارد اما در گذشته با تیم های بایرن مونیخ و آرسنال لینک شده بود.

طبق گزارشی که در تابستان گذشته در میرر منتشر شد , تطبیق پذیری او یکی از ویژگی های اوست که او را از این لحاظ به فیل جونز تشبیه می کنند.

گینر در این فصل در 17 بازی در پست دفاع وسط و در 11 بازی در پست هافبک وسط برای فرایبورگ به میدان رفته است.

همانند فیل جونز که پست اصلی اش هنوز مشخص نیست ولی اگر درست مورد استفاده قرار گیرد , استعداد و تطبیق پذیری او می تواند یک سرمایه باشد نه یک مانع.

بر طبق گزارش Mail , این بازیکن با مبلغ 7 میلیون پوند در تابستان در دسترس خواهد بود که برای یک بازیکن ملی پوش آلمانی با این استعداد قیمتی مقرون به صرفه است.

گینتر در فصل گذشته به طور منظم برای فرایبورگ بازی کرد و به آنها کمک کرد که به لیگ اروپا راه یابند که او در این فصل در این تورنومنت در آن بازی می کند. ولی باشگاه در رقابت های لیگ این مدافع بیش از حد از خط دفاع بیرون می آید و در نتیجه در شکست 4-0 این ماه مقابل بایرن مسیر اشتباهی را طی کرد و پایان بدی برای او رقم خورد.

مویس بعد از ظهر خوبی را برای تماشای بازی گینر انتخاب کرد و در آن روز فرایبورگ موفق شد اولین کلین شیت خودش را از 23 نوامبر طی 13 بازی به دست آورد.

با این حال باید ببینیم که یونایتد او را به عنوان جانشین ویدیچ در نظر گرفته یا مساله ی دیگری مطرح است.

۰ Comments