جایگزین مسیر

منچستر یونایتد تا پیش از روز آخر نقل و انتقالات برای خرید ایوان پرسیچ اقدامی نخواهد کرد

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-با توجه به حرف­های سرمربی تیم کرواسی، آنته کاسیچ ، که گفته بود پریسیچ قرارداد جدیدی با اینتر ثبت خواهد کرد، بنظر تا پیش از بسته شدن پنجره­ نقل و انتقالات در روز پنجشنبه، منچستریونایتد صحبتی دوباره برای خرید ایوان پریسیچ نمی کند.

 

پریسیچ چهارمین خریدی بود که خوزه مورینیو در تمام تابستان به دنبال آن بود، اما جذب وی پس از اینکه اینتر رقم فروش را در طول مذاکرات تغییر داد و آنتونی مارسیال را هم به عنوان بخشی از قرارداد شامل کرد، دشوار شد.

این موضوع بار دیگر منچستر را از معامله با اینترمیلان در این تابستان بر حذر داشت و علیرغم اینکه مورینیو همچنان به دنبال یک وینگر اضافه بود، این انتقال را با شکست مواجه کرد.

و حالا کاسیچ که از پریسیچ در این هفته در ترکیب خوب برای بازی­های مقدماتی جام جهانی استفاده خواهد کرد، فاش ساخت که این بازیکن ۲۸ ساله از بودن در اینتر خوشحال است و به او قراردادی جدیدی ارائه می­شود.

وی پیش از بازی کرواسی مقابل کوزوو در روز شنبه گفت: «با ایوان پریسیچ صحبت کردم، او در اینتر خوشحال است، مربی (اسپالتی) ارزش او را می­داند و آنها قرارداد جدیدی را برای او ارائه می­کنند.»

۰ Comments