جایگزین مسیر

منچستر یونایتد منتظر وضعیت اینیستا

by | آبان , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانمنچستر یونایتد همچنان منتظر وضعیت آندرس اینیستا در بارسلونا می باشد گفته می شود به زودی تکلیف آندرس مشخص می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

هدف منچستر یونایتد آندرس اینیستا هنوز با باشگاه کاتالانی به توافق نرسیده است و یونایتد نیز سخت شرایط  وی را زیر نظر دارد.

به گفته دیلی استار آندرس اولین پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی بارسلونا را در سپتامبر رد کرد و هشدار می دهد یک باشگاه سخت به دنبال آوردن وی به تیمش می باشد.

به گفته یکی از نزدیکان به یونایتد دیوید مویس سخت به دنبال آوردن اینیستا به یونایتد می باشد پس از اینکه مویس در تابستان موفق به خرید هافبک طراح نشد اکنون وی به دنبال آوردن اینیستا به اولترافورد می باشد.

اگر یونایتد بتواند این ستاره را به لیگ برتر بکشاند می تواند جنجالی ترین انتقال باشد اما بارسلونا هم نمی خواهد این ستاره باهوش خود را از دست بدهد و می خواهند هر چه سریع تر قرارداد جدیدی را با اینیستا به امضا برسانند.

سخنگوی باشگاه بارسلونا تونی فریکسا در کنفرانس مطبوعاتی گفت:مذاکرات برای تمدید قرارداد اینیستا در جریان است و هنگامی که هیچ چیز قطعی نشود ما نمی توانیم خبر بیشتری را در اختیار مردم قرار دهیم این تمدید قرارداد نیاز به زمان دارد و مهلت کافی برای این امر وجود دارد به زودی همه چیز مشخص می شود.

آندرس اینیستا در این فصل بسیار بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و به مربی جدید بارسلونا تاتا مارتینو کمک کرده است که بارسلونا در هفته های گذشته ار لالیگا نتایج خوبی بگیرد و در این فصل نیز در صدر رده بندی قرار بگیرد.

اگر این تمدید قرارداد اینیستا به بن بست بخورد ممکن است دارنده ی 3 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان از بارسلونا جدا شود و یونایتد را برای ادامه بازیش انتخاب کند و ادامه زندگی فوتبالیشس را در اولترافورد به اتمام برساند.

شیاطین سرخ در تابستان گذشته سخت به دنبال تیاگو آلکانترا و سسک فابرگاس بودند اما دیوید مویس که به عنوان سرالکس انتخاب شده بود نتواند هیچ کدام از آنها را جذب کند.

اما با پیوستن اینیستا به منچستر یونایتد این تیم می تواند قدرت بسیار زیادی را در میانه میدان پیدا کند و خرید بسیار عالی نیز برای مویس و منچستر یونایتد باشد.

۰ Comments