جایگزین مسیر

منچستر یونایتد می خواهد قبل از جام جهانی قرارداد کروس را نهایی کند

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد اطمینان دارد قبل از جام جهانی تونی کروس و لوک شاو را به اولدترافورد بیاورد.

به گزارش دیلی تلگراف انتظار می رود بعد از قطعی شدن حضور ون گال در منچستر یونایتد در طول چند هفته آینده و قبل از شروع جام جهانی منچستر یونایتد قرارداد شاو و کروس را نهایی کند.

سرمربی سابق منچستر یونایتد یعنی دیوید مویس قبل از اخراج از منچستر یونایتد به شدت به دنبال این دو بازیکن بود و انتظار می رود این دو بازیکن به زودی قراردادشان با یونایتد امضا شود.

با این حال لوییس ون گال به وودوارد مدیر اجرایی منچستر یونایتد دستور داده است تا هر چه سریع تر قرارداد شاو و تونی کروس را نهایی کند.

شنیده ها حاکی از این است که منچستر یونایتد آماده پرداخت رقمی معادل 27 میلون پوند برای دفاع چپ ساوتهمتون یعنی شاو می باشد که بعد از چند روز این پیشنهاد رد شد.

بعد از رد این پیشنهاد منچستر یونایتد رقم خود را به 30 میلیون پوند برای شاو رسانده است که رد این پیشنهاد توسط ساوتهمتون بسیار سخت می باشد.

کروس دیگر گزینه منچستر یونایتد می باشد که با توجه به اتمام قراردادش به احتمال زیاد به زودی وضعیت خود را مشخص می کند و یونایتد می خواهد با پیشنهادی بالا این بازیکن را جذب کند.

۰ Comments