جایگزین مسیر

منچستر یونایتد نباید وارد معامله نانی و اسنایدر شود

by | مهر , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر نانی را با اسنایدر عوض نمیکند.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

گزارش ها حاکی است از اینکه گالاتاسرای آماده مبادله اسنایدر هافبک خود با نانی بال منچستر می باشد.

در گزارش دیگری که آمده یکی از تیم های لیگ برتری نیز به دنبال این بازیکن می باشد طبق شواهد چلسی با پینهاد 15 میلیونی به دنبال بازی ساز هلندی می باشد.

نانی که به تازگی قرار داد خود را با منچستر تمدید کرده و در برنامه های منچستر و مویس قرار گرفته است.

ولی منچستر در این 2 سال به یک طراح خوب نیاز داشته و الان بهترین گزینه این هست که اسنایدر رو به خدمت بگیرد برای خط میانی خود ولی با این حال رئیس در تلاش است که اجازه ندهد  نانی از الدترافورد خارج شود و در باشگاه به کار خود ادامه دهد و وسوسه رفتن نشود حتی با به خدمت گرفتن اسنایدر.

ولی نکته ای که هست اسنایدر میتواند به خوبی خط هافبک منچستر رو سروسامان بدهد و مویس به شدت به این خرید نیاز دارد تا مشکلاتش در خط هافبک تا حدودی حل شود و تمام طرفداران منتظرند بالاخره رئیس کدام هافک رو برای خط میانی خریداری میکند.

باشگاه به طور مشابه 6 سال پیش هم برای به خدمت گرفتن اسنایدر پیشنهاد داد ولی این انتقال انجام نشد.

نانی هر هفته برای بازی کردن در ترکیب اصلی تلاش می کند.

به یاد داشته باشید نانی تنها 26 سال سن دارد و برای شکوفا شدن وقت زیادی رو در اختیار دارد از سوی دیگر اسنایدر به اوج خود رسیده است و به نظرم وقت برای نانی هستش تا از اسنایدر بهتر شود.

1356779000

 

با این حال در مصاحبه هایی که هستش مویس ایمان داره که نانی در منچستر می ماند.او با استعداد است سرعت و تکنیک او می تواند در هر نقطه ای از زمین برای منچستر مفید باشد.او در روز تمرینهای بسیار خوبی رو برای تیم انجام میده و برای باشگاه زحمت می کشد.مویس به شدت به این وینگ جوان و با تکنیک احتیاج دارد و نباید او را از تئاتر رویاها به تیم دیگری بفروشد.

پس مویس به فکر معاوضه نانی و اسنایدر نیست و مانچینی شاید در این امر شکست بخورد و به دنبال گزینه های دیگری باشد.

اما مویس هنوز به دنبال آوردن یک هافبک خلاق در ژانویه می باشد.

تنها خرید خوب او در مروان فلینی هست که او را در دقایق پایانی مهلت نقل و انتقالات خریداری کرد اما او به دنبال خرید های بیشتری در ژانویه می باشد.اندرسون هم در در خط هافبک در منچستر هست که هر بار به او فرصت بازی کردن را داده است شکست خورده است و توقعات را برآورده نکرده است این هافبک برزیلی اما به نظر می رسد درن فلچر پس از ماه ها به فرم خوب خود برگشته و می تواند در بازی های پیش رو به کمک منچستر بیاد و مشکلات را حل کند اما باز همان سناریو تکراری مصدوم شدن برای او پیش میاد؟

سپس مایکل کریک حضور دارد که در سال های اخیر بازی های خوبی رو از او تماشا کرده ایم اما او کم کم به باز نشستگی دارد نزیک می شود و باید به فکر یک جایگزین برای مایکل بود.

شیاطین سرخ هنوز به دنبال یک هافبک خوب جوان هستند تا مشکلاتشون در پست هافبک را حل کند  دقیقا یکی مثل جک ویلشر.

مویس که به شدت به دنبال آوردن سسک فابرگاس از بارسلونا بود اما او در این کار شکست خورد.

A0529179

نظر شما چیه به نظرتون اسنایدر خرید خوبی میتونه باشه؟

 

 

۰ Comments