جایگزین مسیر

یونایتد 3-2 تاتنهام؛یونایتد قهرمان لیگ زیر21 ساله ها

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۲

شیاطین سرخ با برگشتی رویایی قهرمان لیگ زیر 21 ساله ها شدند

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – لارنل کول با دو گلی که در 20 دقیقه پایانی مسابقه به ثمر رساند پیروزی را که بعید به نظر می رسید پس از اینکه تیم میهمان نیمه اول را با دو گل زیبا 2 بر صفر به پایان رسانده بود, برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد. دو گل از لارنل کول به منچستریونایتد کمک کرد تا شکست دو بر صفر را برابر تاتنهام در الدترافورد جبران کرده و قهرمان لیگ برتر زیر 21 ساله ها شوند.

.

آلکس پریتچارد ستاره تیم تاتنهام در نیمه اول بود, او اولین گل تاتنهام را به ثمر رساند و دومی را از فاصله 25 یاردی داخل دروازه یونایتد کرد.

اما یونایتد پس از نیمه اول به بازی برگشت, آنها با تک گل مارنیک ورمیجل و دو گل از کول به بازی برگشتند.

هر دو تیم با فرم مناسبی به این بازی قدم گذاشته بودند. شیاطین سرخ لیورپول را 3 بر صفر شکست داده بودند در حالی که تاتنهام که 80 گل در 27 بازی گذشته خود در این فصل به ثمر رسانده بود در آخرین بازی خود نمایش خوبی برابر اورتون نداشته بود.

این تیم میهمان بود که بازی را خوب شروع کرد, میلوس ولکویچ نزدیک بود با یک ضربه کات دار دروازه را باز کند, جاناتان اوبیکا پس از عبور از بازیکن روبروی خود توپ را به تیرک دروازه کوبید و کریستیان سبالوس ضربه ای شبیه به ولکویچ زد که با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

جس لینگارد با یک حرکت انفرادی به درون محوطه جریمه رفت , اما شوت او قدرتی نداشت. با این وجود تاتنهام از حملات خود منصرف نشد و هری کین شانس خود را امتحان کرد و هر دو ضربه او به بیرون رفتند.

تیم میهمان در نهایت جواب حملات پی در پی خود را دریافت کرد و دروازه بان یونایتد بن آموس نتوانست سانتر سلابوس را جمع کند و این فرصت به پریتچارد داده شد تا با ضربه سری توپ را به جلوی دروازه بفرستد و اوبیکا اولین گل تاتنهام را به ثمر رساند.

آنها برتری خود را سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول دو برابر کردند هنگامی که پریتچارد از 25 یاردی با ضربه ای به گوشه پایین دروازه دومین گل بازی را به ثمر رساند.

یونایتد پس از استراحت بین دو نیمه پنالتی را می توانست بدست آورد هنگامی که کارول کرنر عدنان را با دست دفع کرد, اما داور از این صحنه گذشت.

اما منچستری ها پس از تنها گذشت یک ساعت از رقابت به بازی برگشتند هنگامی که ورمیجل از تله آفساید فرار کرد و توپی را که رایان تونوکلیف فرستاده بود مهار کرد و با حرکت به سمت دروازه  با شوتی زمینی توپ را از زاویه ای تنگ به کنج دروازه فرستاد.

پریتچارد جای خود را به کریس رمزی داد, و کن مک اوی به جای گرت بیک به بازی آمد.

تام لورنس از یونایتد خوش شانس بود که در صحنه ای که بر روی واکویچ خطا کرد کارت زرد نگرفت, در ادامه در دقیقه 69 سبالوس شوتی کم قدرت زد که بن آموس توپ را مهار کرد.

بابی مادلی داور مسابقه  سه دقیقه بعد در مرکز توجهات قرار داشت هنگامی که او به دلیل شبیه سازی به کول اخطار نشان داد, علی رغم اینکه به نظر می رسید این مهاجم با خطای دروازه بان تاتنهام جوردون آرچر در منطقه 18 قدم متوقف شده بود.

.

.

اما کول دقیقه ای بعد گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند هنگامی که توپ در محوطه جریمه به او رسید و او با عبور از آرچر توپ را به تور دروازه تاتنهام چسباند.

اوبیکا با زدن ضربه ای که از بالای تیرک افقی دروازه آموس به بیرون رفت,  فرصت استثنایی  که می توانست برتری را دوباره به این تیم برگرداند از دست داد .

مک آوی با یک ضربه سرضرب داشت دروازه یونایتد را 7 دقیقه مانده به پایان بازی می گشود که  تنها مایکل کین توانست توپ را دفع کند.

اما در نهایت در دقیقه 87 پس از چند پاس زیبا در گوشه زمین تاتنهام لارنس توپ را قطع کرد و به کول برگرداند و او نیز پس از کنترل توپ آن را به گوشه پایین دروازه فرستاد  تا صحنه ای رویایی برای یونایتد رقم بزند.

یونایتد دقایق باقیمانده را نیز سپری کرد تا اولین قهرمانی خود در زیر 21 ساله ها را در زمین خود بدست آورد, و جمعیت حاضر در الدترافورد را به جشن و پایکوبی وا دارد.

 این قهرمانی را که واقعا منحصر بفرد بود به دلیل نوع پیروزی که میشود گفت مختص منچستری ها است به همه هواداران منچستر یونایتد تبریک می گویم.

۰ Comments